پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اس ام اس عاشورا و تاسوعای حسینی
نوشته شده در جمعه 3 آذر 1391
بازدید : 644
نویسنده : میثم حیدری


اس ام اس تاسوعا اس ام اس عاشورا - radsms

آرشیو کامل اس ام اس های محرم

نام معشوق مبر نزد من از عشق مگو

عشق دیریست که در پیچ و خم عباس است

هر چه داریم همه از کرَم عباس است

خلقت جنت حق لطف کرم عباس است

.

.

.

اس ام اس تاسوعا

نهمین روز محرّم الحرام، تاسوعای حسینی

روز یقین و وفاداری، بر شیعیان جهان تسلیت باد . . .

.

.

.

اس ام اس عاشورا

ای آن که غمت مسئله آموز من است

شور غم تو در دل پرسوز من است

روزی که حسین! بر تو من گریه کنم

سوگند به تو که بهترین روز من است

عاشورای حسینی تسلیت باد

.

.

.

و عین

حرف اول عشق است

مثل

حرف اول عاشورا …

.

.

.

متن برای عاشورا

یا حسین:

سرخی شهادت تو ناپیدا بود

عشق تو اما م کربلا ز یبا بود

تنها سبب زندگی دین قطعاً

پیغام نماز ظهر عاشورا بود

.

.

.

بسیار گریست تا کی بی تاب شد آب

خون ریخت ز دیدگان خوناب شد آب

از شدت تشنه کامی ات ای سقّا

آن روز ز شرم روی تو آب شد آب . . .


:: موضوعات مرتبط: دینی و مذهبی , عمومی , اس ام اس , ,
:: برچسب‌ها: عاشورای حسینی , پیامک محرم , پیامک مخصوص محرم , پیامک , نایب , محرم , پیامک ویژه , محرم , يا مهدي ,



ویندوز ۸ و اینترنت اکسپلورر ۱۰ هک شدند
نوشته شده در جمعه 3 آذر 1391
بازدید : 565
نویسنده : میثم حیدری

 

کمتر از یک هفته بعد از ورود جدیدترین نسخه سیستم عامل مایکروسافت، ویندوز 8 و اینترنت اکسپلورر نسخه 10 توسط فرانسوی‌ها هک شدند.
ویندوز ۸ و اینترنت اکسپلورر ۱۰ هک شدندبه گزارش يا مهدي ، کمپانی امنیتی ووپن VUPEN اعلام کرد موفق شده است سیستم عامل ویندوز 8 و مرورگر آن، اینترنت اکسپلورر را هک کند.
گفته می‌شود ویندوز 8 امن‌ترین فیچرها را روی خود دارد و کارشناسان این ویندوز را قوی‌ترین از لحاظ امنیتی خطاب کرده‌اند. کمپانی امنیتی ووپن اعلام کرده با استفاده از اکسپلویت صفر روزه توانسته ساختار امنیتی ویندوز 8 و اینترنت اکسپلورر 10 روی آن‌را بشکند. این کمپانی بوسیله آنچه شکاف‌های چند‌گانه روی سیستم عامل گفته می‌شود این کار را انجام داده است.
"چائوکی باکرار" مدیر شرکت ووپن ضمن اعلام این مطلب تاکید کرد، ما معمولا اطلاعات ریز را به خریداران می‌دهیم.
ویندوز 8 با توسعه موارد امنیتی از روی ویندوز 7 و ویستا ساخته شده است اما به گفته کمپانی ووپن منحصر بفرد و تک ساخته نشده است. البته شکستن این ویندوز کار ساده‌ای نیست و به گفته مدیر ووپن اگر ساده بود تاکنون قبل از ووپن، دیگران این کار را انجام داده بودند.
کار اصلی این کمپانی پیدا کردن حفره‌ها و شکاف‌های امنیتی و فروش اطلاعات به شرکت‌هایی مانند مایکروسافت و گوگل و اپل و... قبل از این‌که سایر هکرها بتوانند با استفاده از این رخنه‌ها بدافزار تولید کرده و به دیگران حمله کنند.
این کمپانی توضیح بیشتر فنی در این باره نداده است. مایکروسافت نیز بدون توضیحی گفته ما با کشف کنندگان حفره‌ها کار می‌کنیم تا جلوی حملات را بگیریم (بدون اینکه اشاره مستقیمی به ووپن کند).

:: موضوعات مرتبط: عمومی , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: مایکروسافت , ویندوز8 , ویندوز اکسپلورر , حفره امنیتی , يا مهدي ,



بازدید : 653
نویسنده : میثم حیدری

يا مهدي :  پژوهشکده مهدویت در کتاب «مهدویت، پرسش‌ها و پاسخ‌ها» به برخی از شبهات این گونه پاسخ می‌دهد:

چه کار کنم که آقا را ببینم و با ایشان صحبت کنم؟

- واقعیت این است که هیچ نسخه‌ای نداریم که به طور حتم سبب شود آدمی در خواب یا بیداری امام زمان(عج) را ببیند و با او صحبت کند، البته اشتیاق به دیدن امام زمان(عج) بسیار خوب است و می‌تواند سبب خیلی از خوبی‌ها شود، ولی باید پذیرفت که الان زمان غیبت است و جز در مواردی که مصلحت باشد، دیداری – در خواب یا بیداری – رخ نمی‌دهد، گر چه همیشه جای امیدواری هست، به ویژه در مکان‌هایی مانند جمکران که منسوب به امام زمان(عج) است؛ مهم این است که خود حضرت(عج) از ما عمل شایسته و خدایی می‌خواهد و از این که به وظایف الهی خود عمل کنیم، خوشحال می‌شود و این سبب نزدیکی بیشتر ما به آن حضرت می‌شود، هرچه به او نزدیک‌تر شویم، از وجود او بهره بیشتری خواهیم برد.

نکته مهم و قابل توجه دیگر این است که فردی به نام «احمد بن ابراهیم»، مشتاق دیدار امام زمان(عج) بود و چون در دوران غیبت صغری زندگی می‌کرد، به دومین نایب خاص امام زمان (محمد بن عثمان عمروی) عرض کرد: «من اشتیاق زیادی برای دیدن امام زمان دارم».

نایب خاص فرمودند: «به خاطر این شوق، خداوند به شما اجر بدهد و ان‌‌شاء‌الله امام را ببینی، امام زمان در غیبت است. پس اصرار به دیدار نکن و با خواندن زیارت‌نامه متوجه ایشان شوید».

چنان که ملاحظه می‌کنید نایب خاص امام عصر(عج)، احمد بن ابراهیم را از اصرار به ارتباط ظاهری منع و او را به ارتباط معنوی راهنمایی می‌کند.

بنابراین بهتر است انسان بیشتر به دنبال ارتباط معنوی باشد و با خواندن دعاها و زیارت‌نامه‌های امام زمان (عج) متوجه ایشان شود، علاوه بر این با صدقه دادن برای سلامت امام عصر(عج) و صدقه دادن از طرف ایشان می‌توانید ارتباطی نزدیک‌تر داشته باشید.

راه‌های دیدار امام زمان(عج) و درک دولت مهدوی


:: موضوعات مرتبط: دینی و مذهبی , عمومی , ,
:: برچسب‌ها: راه‌های دیدار امام زمان , يامهدي , تبادل بنر , چكونه اماز زمان را ببنيم ,