پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 3477
نویسنده : میثم حیدری

 جاسوسی تلویزیونهای سامسونگ از بینندگان+ فیلم

یک شرکت امنیتی نقطه آسیب‌پذیری را در تلویزیون‌های ساخت شرکت سامسونگ کشف کرده که به وسیله آن می‌توان از میکروفن و دوربین این تلویزیون‌ها برای جاسوسی از بینندگان آن استفاده کرد.

به گزارش يا مهدي ، شرکتی فعال در زمینه امور امنیتی، نقطه آسیب‌پذیری را در تلویزیون‌های ساخت شرکت سامسونگ کشف کرده که به نفوذگران اجازه می‌دهد به طور غیرقانونی به اطلاعات موجود در آن دسترسی پیدا کنند. در صورت برطرف نشدن این نقص، می‌توان از میکروفن و دوربین این تلویزیون‌ها برای جاسوسی از بینندگان آن استفاده کرد.

 

تلویزیون‌های هوشمند شرکت سامسونگ، مانند کینکت ایکس‌باکس برای کاربران امکان کنترل آن توسط حالت‌های فیزیکی و صدای خود را فراهم می‌کند. همچنین از دوربین این تلویزیون  با وضوح بالا  برای گفتگوی تصویری در اسکایپ استفاده می‌شود. تلویزیون‌های سامسونگ همچنین از فناوری تشخیص چهره نیز برخوردار است. با این وجود، برخی افراد می‌توانند از چنین ویژگی‌هایی سوء استفاده کنند: مسئله‌ای که تلویزیون‌های مذکور را به نمونه‌های امروزی آنچه جورج اورول "صفحه‌‌های سخنگو" می‌خواند، تبدیل کند.

این شرکت امنیتی ( واقع در مالتا ) با ارسال رایانامه‌ای به پایگاه اینترنتی Security Ledger اعلام کرده که حفره امنیتی "روز صفر" که پیش از این شناسایی نشده، تلویزیون‌های هوشمند استفاده کننده از آخرین نسخه نرم‌افزاری شرکت سامسونگ  که در سیستم عامل لینوکس اجرا می‌شود - را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. این حفره به مهاجمان اجازه می‌دهد تا بتوانند اطلاعات موجود در دستگاه ( و یا فایلهای موجود در قطعات جانبی متصل به آن، مانند حافظه‌های USB ) را سرقت کنند. در تحولی که شبیه داستانهای جرج اورول است، از حفره فوق می‌توان برای دسترسی به دوربین و میکروفن تعبیه شده در این تلویزیون‌های هوشمند به منظور جاسوسی از بینندگان آن از راه دور استفاده کرد.


:: موضوعات مرتبط: عمومی , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: جاسوسی , سامسونگ , حفره امنیتی ,



بازدید : 1923
نویسنده : میثم حیدری
يا مهدي - *شنیده ایم محمد خاتمی از محتوای مناظره ابراهیم اصغرزاده در برنامه "دیروز، امروز و فردا ابراز رضایت کرده است. گفتنی است اصغرزاده در حال حاضر کارمند اداره تطبیق قوانین مجلس شورای اسلامی است.

*برخی حامیان احمدی نژاد در مکاتبه ها و سایت هایشان از عنوان"دولت پایدار" استفاده می کنند. این افراد معتقدند در دوره یازدهم ریاست جمهوری نیز طرفداران احمدی نژاد به پیروزی خواهند رسید.

*شنیده ایم حجت الاسلام خاموشی دبیر جلسات سه نفره آقایان ولایتی، حداد عادل و قالیباف است. این جلسات با هدف چگونگی وحدت اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری تشکیل شده است. 

*اکثریت اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین در جلسات اخیر از مهندس باهنر نایب رئیس مجلس خواسته اند در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا شود.

:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , ,
:: برچسب‌ها: يا مهدي , خبر گزاري يا مهدي , امام زمان عج , خاتمی , ولایتی , حداد , عادل , باهنر , مشرق ,