پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
گزارش تصویری / جنگ خروس ها
نوشته شده در جمعه 5 آبان 1391
بازدید : 455
نویسنده : میثم حیدری

 
جنگ خروس ها معمولا در حومه شهرها با بیش از پنجاه نفر تماشاگر انجام می شود. قیمت خروسهای جنگی این میادین از پانصد هزار تومان بالاتر بوده و به نسبت قدرت جنگیدن ، اندازه، زیبایی و تعداد زیاد برد آنها مقابل سایر خروس ها، تا سه و نیم میلیون تومان و حتی بیشتر از آن خرید و فروش می شوند.
در ادامه مطلب ببينيد

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: عمومی , عکس/فیلم , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: خروس , دعوا خروس , جنگ خروس ها , عكس , عكس خروس جنگي , خروس جنگي ,



بازدید : 447
نویسنده : میثم حیدری

 

با حضور هزاران نفر از مردم قم و زائران
نماز عید قربان در حرم حضرت معصومه (س) و مسجد جمکران اقامه شد

خبرگزاری فارس: همزمان با سراسر کشور با حضور هزاران نفر از مردم قم و زائران کریمه اهل بیت (ع) نماز عید قربان در حرم مطهر حضرت معصومه (س) و همچنین مسجد مقدس جمکران اقامه شد.

خبرگزاری فارس: نماز عید قربان در حرم حضرت معصومه (س) و مسجد جمکران اقامه شد

 

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، همزمان با روز عید قربان و همگام با سایر شهرهای کشور، مردم شریف استان قم و زائرانی که از سراسر ایران امروز در قم حضور داشتند، نماز عید قربان در حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران اقامه شد.

امروز و در هوای بارانی قم، مردم ولایتمدار این شهر و زائران کریمه اهل بیت (ع) از ساعت هفت صبح در بخش‌های مختلف حرم مطهر فاطمه معصومه (س) و صحن‌های مجاور حضور یافتند تا طبق برنامه زمان‌بندی شده ساعت هشت صبح نماز عید قربان را به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) و امام جمعه قم برپا دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی در خطبه‌های نماز با تاکید بر رعایت تقوای الهی به ویژه در ایام عید خاطرنشان کرد: عید قربان در واقع روز تعبد محض و تجلی تسلیم در برابر فرمان الهی است و حضرت ابراهیم(ع) در این روز توانست از آزمونی سخت، سربلند و پیروز بیرون آید بنابراین ما نیز باید از خداوند بخواهیم که در امتحان‌های سخت پیروز شویم.

وی افزود: خدای متعادل اعتدال را می‌پسندد و بندگان را نیز به همین مسئله امر می‌کند اما مشاهده می‌شود که برخی در ایام سوگواری به شادی می‌پردازند و خود را از برنامه‌های سازنده عزاداری محروم می‌کنند و در مقابل نیز کسانی هستند که شیفته اشک و ماتم بوده و در تمام طول سال بهانه‌ای برای عزاداری پیدا می‌کنند و اگر مناسبتی نیز وجود نداشته باشد مسائلی را می‌سازند.


:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , دینی و مذهبی , عمومی , ,
:: برچسب‌ها: نماز عيد قربان , عيد قربان ,