پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
گزارش تصویری/ ذبح دام در خراسان شمالی
نوشته شده در شنبه 6 آبان 1391
بازدید : 573
نویسنده : میثم حیدری

بجنورد- خبرگزاری مهر: ترکمن های خراسان شمالی با انجام قربانی در منطقه راز و جرگلان خراسان شمالی به استقبال این عید رفتند.

 


:: موضوعات مرتبط: عمومی , عکس/فیلم , ,
:: برچسب‌ها: عكس , ذبح , ذبح گوساله , گوسفند , ذبح گوسفند , عيد قربان , ذبح در قربان ,



بازدید : 418
نویسنده : میثم حیدری

هر - خبرگزاری مهر: با آغاز فصل سرما و کم توجهی مسئولان و محقق نشدن وعده های عمرانی به مناطق زلزله زده ورزقان و اهر کمک های مردمی همچنان ادامه دارد.


:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , عکس/فیلم , ,
:: برچسب‌ها: اهر , ورزقان , كمك به زلزله زدگان , زلزله , روستاي اهر , آذربايجان غربي ,



بازدید : 474
نویسنده : میثم حیدری

 درآمد 160 میلیاردی شش وارد کننده؛


برخی شرکت های وارد کننده برای فرار از مالیات و پنهان کاری با کارت بازرگانی غیره از جمله کارت بازرگانی به اسم یک پیرزن در بوشهر یا یک چوپان در کرمان کالا واردات کرده‌اند که اطلاعات اولیه جمع‌آوری شده و در دست تکمیل است.
به گزارش مشرق ، فداحسین مالکی رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در گفت و گویی به تشریح اهم مسائل و مشکلات قاچاق کالا و ارز در کشور  پرداخته که خلاصه آن از نظرتان می گذرد:

*ضرورت دارد همه دستگاه‌ها و نهادهای مسوول با استفاده از اختیارات قانونی البته هماهنگ و همسو در مهار بحران بوجود آمده و برگشت ثبات به بازار ارز اقدام کنند.

*ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کمیته ویژه‌ی ارزی برای پیشگیری و مقابله با مبادلات غیرقانونی کالا و ارز با مشارکت مسئولان بانک مرکزی، وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی، سازمان توسعه تجارت، سازمان حمایت، سازمان تعزیرات حکومتی و نمایندگی قوه قضاییه در ستاد تشکیل داده و فعال کرده است.

*با توجه به اینکه دامنه کار و تخلفات صورت گرفته بسیار وسیع است و متاسفانه تا 18 تیر سالجاری برای واردات تمامی کالاها از هر نوع ارز دولتی اختصاص یافته و از 18 تیر تا 6 شهریور هم برای پنج گروه کالایی و از 6 شهریور برای دو گروه کالایی ارز مرجع داده شده، لذا اقدامات باید براساس اولویت به‌نحوی که تأثیرگذار در کاهش بحران و ثبات بازار ارز باشد، انجام پذیرد.

:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , ,
:: برچسب‌ها: قاچاق , کالا , ارز ,



بازدید : 436
نویسنده : میثم حیدری

جمله خنده دار آقاي خاتمي *محمد خاتمی در دیدار تعدادی از دانشجویان که روز سه شنبه هفته گذشته در حیاط دفتر کارش برگزار شد گفته است:" من در انتخابات سال 88 هیچگاه از واژه تقلب استفاده نکرده ام." وی همچنین تاکید کرده:" من قبلا معتقد به مردمسالاری دینی بودم اما الان معتقد به مردمسالاری سازگار با دین هستم." ههههه

روایت "مشرق" از گوشه و کنار سیاست؛
خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری‌های خبری به "زمزمه"ها و "گفته می‌شود"هایی برمی‌خورند که ميهمان‌کردن مخاطبان به این شنیده‌ها خالی از لطف نیست.
*جمعی از وزیران و استانداران دولت هاشمی و خاتمی با ارسال نامه ای خطاب به دکتر عارف از وی خواسته اند به عنوان گزینه حداکثری اصلاحات وارد صحنه شود. در نامه این گروه آمده است:" با توجه به گفتمان، برنامه ،تیم مدیریتی و سوابق درخشانی که از جنابعالی سراغ داریم ورود شما می تواند همدلی و همبستگی را در میان گروه های اصلاح طلب به وجود آورد."

*شنیده ایم در دوران ریاست آیت الله لاریجانی بر قوه قضاییه، وزیران اطلاعات، کشور، بهداشت و دادگستری، 20 استاندار، 5 هیات خارجی، 100 نماینده مجلس و بیش از 90 فرماندار از زندان های کشور بازدید کرده اند.

*محمد خاتمی در جمع گروهی از اصلاح طلبان با ابراز ناراحتی از مذاکراتی که داشته گفته است:" نظام فقط ما را برای گرم کردن صحنه انتخابات می خواهد. از یک طرف با ما مذاکره می کنند و از سوی دیگر به برخی اصلاح طلبان برای کاندیداتوری و ورود به انتخابات پول می دهند!"

*به تازگی سه تن از اعضای جبهه پیروان خط امام و رهبری دیداری با آیت الله مهدوی کنی داشته و با ایشان درباره انتخابات ریاست جمهوری مباحثی را مطرح کرده اند. هیاتی 7 نفره از شورای مرکزی این جبهه مباحث جلسه را جمع بندی کرده بودند. 

`*نام بردن معاون اول رئیس جمهور از یک متهم ارز به نام "جمشید بسم الله" باعث تعجب رسانه ها و کارشناسان حقوقی شده است. قوه قضاییه پیش از این اعلام کرده بود رسانه ها حق ندارند نام متهم را در مراحل رسیدگی به اتهامات بیاورند. قوه قضاییه تاکنون درباره این رفتار رحیمی سکوت کرده است اما جمشید بسم الله می تواند از ایراد اتهام به خود شکایت کند. همچنین شنیده ایم جمشید بسم الله جزو رده های پایینی دلالان ارز است و تاثیر چندانی در تلاطمات ارزی نداشته است.

*هفته گذشته جلسه اول اعضای جدید هیات منصفه دادگاه ویژه روحانیت برگزار شد. 14 عضو دوره جدید عبارتند از:حجج اسلام رحیمیان،سالک، مصباحی مقدم،شریعتی،حاج علی اکبری، ابراهیم رازینی، نظام زاده، غفوری،معلی، واعظی، یحیایی، صالح، زرگر و دعایی. این اعضا با حکم حجت الاسلام منتظری حاکم شرع دادگاه ویژه منصوب شده و قاضی دادگاه مطبوعات حجت الاسلام حسینی است.

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: خاتمی , لاریجانی , مهدوی کنی , عارف , جمشید , بسم الله , ساواک , سوروس ,