پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 502
نویسنده : میثم حیدری

وحشيگريهای صهيونيستها در حمله به مردم بی گناه و غيرنظامی غزه، بايد وجدان دنيای اسلام را تكان دهد و حركت عظيم ملتهای مسلمان روح تازه ای پيدا كند.
به گزارش يا مهدي، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، صبح امروز (چهارشنبه) در جمع صدها نفر از فعالان طرح شجره طيبه «صالحين»، بسيج را از معجزات انقلاب اسلامی دانستند و با اشاره به نياز مستمر كشور،‌ملت،‌انقلاب و تاريخ به بسيج،‌ بر ارتقای كيفی فعاليتهای اين نهاد تأكيد كردند.

ايشان همچنين جنايات و وحشی گريهای رژيم صهيونيستی در حمله به مردم نوار غزه را، نشان دهنده سبعيت حيرت آور سردمداران اين رژيم خواندند و با اشاره به وقاحت مضاعف و نفرت آور امريكا، انگليس و فرانسه در حمايت از كشتار مردم غزه تأكيد كردند: كشورهای اسلامی بخصوص دولتهای عربی، با اصلاح رفتار خود در اين مسئله، ضمن كمك به مردم مظلوم اما شجاع و سرافراز نوار غزه، برای شكستن محاصره اين منطقه تلاش كنند و امت اسلام نيز به تأسی از مقاومت پيروز مردم غزه بداند كه ايستادگی و استقامت، تنها راه نجات و غلبه بر دشمنان اسلام است.

حضرت آيت الله خامنه ای بخش مهمی از سخنانشان در اين ديدار را به حوادث هفته اخير نوار غزه اختصاص دادند و تأكيد كردند: وحشيگريهای صهيونيستها در حمله به مردم بی گناه و غيرنظامی غزه، بايد وجدان دنيای اسلام را تكان دهد و حركت عظيم ملتهای مسلمان روح تازه ای پيدا كند.

ايشان در تبيين ابعاد حركت رژيم صهيونيستی در حمله به غزه افزودند: سبعيت شگفت آور سردمداران رژيم اشغالگر در حمله به غزه نشان داد اين عناصرِ كاملاً وحشی، هيچ بويی از انسانيت نبرده اند.

رهبر انقلاب خاطرنشان كردند: جنايات صهيونيستها در غزه همچنين ماهيت دشمنان جهان اسلام و ماهيت مدعيان جمهوری اسلامی در مجامع بين المللی، را بخوبی آشكار كرد.

حضرت آيت الله خامنه ای با انتقاد شديد از حمايت واضح سردمداران نظام استكبار از جنايات صهيونيستها خاطرنشان كردند: امريكا، انگليس و فرانسه به رژيم سنگدل و بی رحم صهيونيستی حتی يك اخم نكردند و با حمايت و تشويق و تقويت اين جنايتكاران، نشان دادند كه دشمنان خشن و منفور امت اسلام چقدر از اخلاق و انسانيت به دورند.

 




بازدید : 546
نویسنده : میثم حیدری

نکته مهم در مورد هواپیماهای موجود در ارتش رژیم صهیونیستی این است که این پرنده ها در بخش سامانه های جنگ الکترونیک و دفاع در برابر موشکها متفاوت از تمامی نمونه های موجود در جهان هستند. کارشناسان معتقد هستند که صهیونیستها از این روش برای مخفی کردن اسرار نظامی خود استفاده می کنند.
به گزارش يا مهدي، نزدیک به 7 روز از شروع حملات رژیم اشغالگر قدس به مردم فلسطین می گذرد و در این مدت شکل جدیدی از نبرد در باریکه غزه، بسیار متفاوت از آن چه که در سال 2009 میلادی در همین مکان رخ داد، اتفاق افتاده است. پیش از این در گزارشی به سلاح های جدید مقاومتدر حوزه موشکها و راکتهای زمین به زمین مثل سامانه فجر 5 پرداخته شد که با استقبال خوب کاربران همراه بود.

سامانه های جدید مقاومت با حمله به اهدافی در فاصله 85 کیلومتری نوار غزه، از جمله تل آویو پایتخت رژیم صهیونیستی سایه ای از وحشت را بر سر صهیونیستها گستراندند اما بخش دیگری از توانایی های جدید مقاومت در این جنگ که به نوعی باعث تعجب بسیاری از کارشناسان در جهان شده است بحث موشکهای دوش پرتاب مقاومت است.

تا پیش از این یکی از اصلی ترین مشکلات مبارزین فلسطینی بحث دفاع هوایی و مقابله با حملات پرنده های صهیونیست بود. در طول یک هفته اخیر اخباری در مورد مورد اصابت قرار گرفتن حدود 10 جنگنده های اف 16، بالگردهای آپاچی و پهپاد متعلق به نیروی هوایی اسراییل بر روی خروج رسانه های جهان قرار گرفت. اما شاید برای بسیاری این سوال مطرح شده است که این پرنده ها چگونه ساقط شده اند؟

رهبران مقاومت صریحا اعلام کرده اند که کلیه سلاح هایی که در حال حاضر در نوار غزه توسط رزمندگان فلسطینی مورد استفاده قرار می گیرد ساخت ایران است و با استناد به این سخنان، می توان تحلیلی مطمئن تر درباره اقدامات جدید رزمندگان فلسطینی ارائه کرد. 

اگرچه بنا به دلایل بسیار زیاد، مبارزان فلسطینی تاکنون تصاویری زیادی از موشکهای ضد هوایی خود ارائه نداده اند و تنها به نمایش چند لحظه از پرتاب یک موشک دوش پرتاب به سمت آسمان اکتفاء کرده اند اما از شواهد به دست آمده، می توان گمانه زنی هایی را ارائه کرد.

اما کدام موشک های ایرانی می تواند به این قابلیت رسیده باشد که پرنده هایی مثل آپاچی و یا اف 16 را مورد اصابت قرار دهد؟ در این مطلب به دنبال پاسخ به این سوال هستیم.

:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , عکس/فیلم , ,
:: برچسب‌ها: موشک , پدافند , ایران , فلسطین , قاتل , اف شانزده , آپاچی , بالگرد , جنگنده , شلیک , يا مهدي ,