پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
عكس هاي دیدنی های امروز
نوشته شده در پنج شنبه 2 آذر 1391
بازدید : 628
نویسنده : میثم حیدری

 غروب آفتاب در ساحل ریودِلاپلاتا در بوینوس آیرس آرژانتین





دستگیری یک حوان معترض فلسطینی در نابلس از سوی سربازان اسراییلی

سربازان اسراییلی


:: موضوعات مرتبط: عمومی , عکس/فیلم , ,
:: برچسب‌ها: عكس ديدني , ديدني هاي امروز , تصاوير قشنگ , عكس , تصوير , يا مهدي ,



بازدید : 555
نویسنده : میثم حیدری

 گزارش/فجر 5 كابوس جديد صهيونيست‌ها؛

موشک فجر 5 که ابتدايي‌ترين قدرت موشکي ايران به حساب مي‌آيد علاوه بر اينکه موفق شد قلب تل‌آويو را نشانه برود بلکه بار ديگر ناتواني گنبد آهنين اسرائيل در برابر اين موشک‌ها را نشان داد.
به گزارش يا مهدي، سامانه موشکي فجر 5 (که در لغت به معنی سپیده‌دم است) توپخانه راکتی‌ای است از خانواده فجر که براي اولين بار در رزمايش ولايت 89 با موفقيت مورد بهره‌برداري قرار گرفت.

این سامانه راکت‌هایی با کالیبر 333 میلی‌متر را به مسافتی در حدود 80 کیلومتری پرتاب می‌کند. برد 75 کيلومتري  با لانچر چهار سكويي كه بر روي بنز شش چرخ قرار ميگيرد، می‌تواند برای هر هدفي به خصوص شهر تل‌آویو خطرناک باشد.

اين سامانه موشکي که اين روزها توانسته با هدف قرار دادن اهدافی در شهر تل‌آویو، وِرد زبان‌ها شود، بار ديگر نشان داد که رژيم صهيونيستي نمي‌تواند يک‌جانبه حمله کند و عواقبي را براي خود نبيند.

فجر 5 که صهيونيست‌ها را به شدت غافلگير کرده است بار ديگر نشان داد که گنبد آهنين صهيونيست‌ها تا چه حد آسيب‌پذير است؛ گنبدي که روزي براي اين رژيم، نماد غرور بود، امروز از لحاظ رواني، به نقطعه ضعفي براي آنها تبديل شده است.


:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , عکس/فیلم , ,
:: برچسب‌ها: فجر , موشک , ايران , غزه , مقاومت , فلسطين , اسرائيل , رژيم , صهيونيستي , missile , tel aviv , israel , latest , news , gaza , fajr , picture , image , resistance , palestine , war , iran , irone , dome ,



بازدید : 537
نویسنده : میثم حیدری

 

مسئولان تلویزیون سهند برای پخش بازی تراکتورسازی این هفته یک گاف عجیب دادند!
به گزارش يا مهدي؛ مسئولان تلویزیون سهند برای پخش بازی تراکتورسازی این هفته یک گاف عجیب دادند. آنها نام سرمربی پرتغالی شان را این طور نوشته اند: «محمد تونی اولیویرا»
 

:: برچسب‌ها: تلویزیون , تراکتورسازی , مسلمان ,



سرعت اینترنت خود را افزایش دهید + دانلود
نوشته شده در پنج شنبه 2 آذر 1391
بازدید : 805
نویسنده : میثم حیدری

 برای ADSL؛

با دانلود این نرم افزار می توانید سرعت اینترنت ADSL را افزایش دهید.
به گزارش خبرنگار يا مهدي؛ cFosSpeed یک نرم افزار قدرتمند از کمپانی cFos Software GmbH  است که به کمک آن می توانید سرعت اینترنت خود را تا حد زیادی افزایش دهید و محدودیت های سرعت را از بین ببرید.
نرم افزار cFosSpeed برای کاربرانی که از اینترنت ADSL استفاده می کنند بسیار مفید است زیرا با کمک آن می توانند از تمام پهنای باند خود استفاده کنند و سریعتر فایل ها را دانلود کنند. این برنامه با کارایی فوق العاده ی خود کانکشن سیستم شما را بهینه سازی می کند.


 

:: موضوعات مرتبط: عمومی , دانلود نرم افزار كامپيوتر , ,
:: برچسب‌ها: افزایش , سرعت , اینترنت , دریچه , فناوری , اطلاعات ,



سلاح عجیب هندی +‌ تصاویر
نوشته شده در پنج شنبه 2 آذر 1391
بازدید : 769
نویسنده : میثم حیدری

 

این اسلحه هندی در واقع تلفیقی از سلاح گرم و سرد است، این تفنگ سر پر یا شاید خنجر که نامش را «کاتار» گذاشته‌اند از یک تیغه 24 سانتی متری و دو تفنگ سر پر در حاشیه دسته‌ها تشکیل شده است.
به گزارش يا مهدي؛ آنچه در زیر می‌بینید یک اسلحه هندی است که در واقع تلفیقی از سلاح گرم و سرد است، این تفنگ سر پر یا شاید خنجر که نامش را «کاتار» گذاشته‌اند از یک تیغه 24 سانتی متری و دو تفنگ سر پر در حاشیه دسته‌ها تشکیل شده و حالت عجیب آن با نقش و نگارهای زیبایش آن‌را تبدیل به اسلحه‌ای گران قیمت کرده که مجموعه‌داران زیادی خواهان آن هستند.

:: موضوعات مرتبط: عمومی , عکس/فیلم , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: سلاح , عجیب , هندی , يامهدي , عكس , ,