پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
خلق اثر هنری به سبک اسرائیلی+عکس (+18)
نوشته شده در پنج شنبه 2 مرداد 1393
بازدید : 2282
نویسنده : میثم حیدری

 

خلق اثر هنری به سبک اسرائیلی+عکس (+18)

خلق چنین اثر هنرمندانه‌ای از قساوت و رذالت بشری، توسط ارتشی که خود را «بااخلاق‌ترین ارتش دنیا» معرفی می‌کند، از لطیفه‌های دردناک در روزگار مدرن است.
به گزارش یا مهدی، عکسی که پیش رو دارید، چند روز قبل در نوار غزه گرفته شده است. خلق چنین اثر جنایتبارِ هولناکی، از ارتشی که خود را «با اخلاق ترین ارتش دنیا» معرفی می کند، از لطیفه های دردناک در روزگار مدرن است. آفرینش چنین تابلوی هنرمندانه ای از قصاوت و  رذالت بشری، آن هم در قرن بیست و یکم، از توانمدی های اختصاصی  رژیم صهیونیستی است.
تصویر در ادامه مطلب...

:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , عکس/فیلم , ,
:: برچسب‌ها: یا مهدی بیا , خبرگزاری یا مهدی , یا مهدی , خلق اثر هنری به سبک اسرائیلی , جنایات صهیونیست ها , اسراعیل ,



ویدئو/پول تو جیبی آیت الله بهت رحمت الله علیه
نوشته شده در یک شنبه 29 تير 1393
بازدید : 1752
نویسنده : میثم حیدری

در این ویدیو که گذاشتیم حضرت آیت الله بهجت در حال امدن از

کلاس درس هستند که با یک طلبه روبرو شده و آن طلبه میگوید

که فردا قرار است به کربلا برود که حضرت آیت الله مکثی کرده

و مقداری پول از بین پولهای خود را به او میدهند جهت انداختن

به حرم حضرت ابوالفضل (ع).

مقدار این پول ها بسیار جای تامل دارد...(پول تو جیبی ایشان)

 

آیت الله بجهت رحمت الله علیه

 

حتما دانلود کنید و تماشا کنید بسیار دیدنی و زیباست..

نام فایل :آیت_الله_بهت_.mp4

حجم فایل :5.12 MB
آدرس فایل : 

 

 


:: موضوعات مرتبط: دینی و مذهبی , عمومی , عکس/فیلم , ,
:: برچسب‌ها: آیت الله بهجت , کربلا , حضرت ابوالفضل , کمک آیت الله بهجت , فیلم , دانلود فیلم آیت الله بهجت , محمد تقی بهجت , آیت ا , , بهجت , عکس ایت الله بهجت ,



بازدید : 1745
نویسنده : میثم حیدری
 
    
    سی ان ان اعلام کرد موشک استفاده شده برای سرنگون کردن هواپیما بر فراز اوکراین بسیار پیشرفته بوده است.
                                                                         
به گزارش يا مهدي، شبکه تلویزیونی سی ان ان گزارش داد: هواپیمای مالزیایی که بر فراز اوکراین در حال پرواز بود با دویست و نود و پنج سرنشین، سرنگون شد. به گفته یکی از مقامات آمریکایی، این هواپیما در ارتفاع سی و سه هزار پایی با سرعت بیش از پانصد مایل در ساعت پرواز می کرد که هدف اصابت یک موشک زمین به هوا قرار گرفت. وزیر امورخارجه اوکراین، جدایی طلبان طرفدار روسیه در شرق اوکراین را در این قضیه مقصر دانسته و گفته است آنها از موشک ساخت روسیه برای سرنگون کردن هواپیمای 777 استفاده کردند. تاکنون، هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این اقدام را برعهده نگرفته است. سخنگوی ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، سخن گفتن از مداخله روسیه در این ماجرا، حماقت است.
 
تصویر در ادامه مطلب...

:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , عکس/فیلم , ,
:: برچسب‌ها: مقاومت , اسرائیل , غزه , موشک های غزه , تصاویر موشک , موشک ، سقوط ، مالزی , سقوط هواپیمای 777 ,



جزئیات فنی موشک‌های پرتابی از غزه + تصاویر
نوشته شده در پنج شنبه 26 تير 1393
بازدید : 1746
نویسنده : میثم حیدری

«حیفا و تلاویو» در آستانه تبدیل شدن به تلی از خاکستر با موشک‌های پیشرفته مقاومت/ جزئیات فنی موشک‌های پرتابی از غزه + تصاویر

 

این روزها، شاید صدای آژیرهای خطر و آمبولانس‌ها، مانوس‌ترین صدایی باشد که به گوش صهیونیست‌های مقیم سرزمین اشغالی می‌رسد؛ موشک‌ R160، موشک G80، سجیل 55، براق 70، M75، فجر 5، ناصر 5 و ... نیروهای مقاومت غزه، روز صهیونیست‌ها را به کابوسی وحشتناک تبدیل کرده است.

 

به گزارش خبرنگار بین‌الملل «خبرگزاری دانشجو»؛ امروز 13 سال از نخستین ‌باری که رسانه‌های صهیونیستی در مورد خطر موشک‌های گروه‌های مقاومت فلسطین سخن گفتند، می‌گذرد، البته شاید این خبر در آن روزها توسط دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی چندان جدی گرفته نشد، اما امروز و پس از گذشت 13 سال «سامانه موشکی گروه‌های مقاومت فلسطینی» به اصلی‌ترین تهدید برای امنیت رژیم صهیونیستی تبدیل شده است، به طوری که بارها محاسبات نظامی ـ امنیتی و حتی سیاسی این رژیم و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ایش را بر هم زده است.


برای درک میزان توسعه و پیشرفت سامانه موشکی گروه‌های مقاومت طی این 13 سال تنها کافی است به عملکرد این جریان در دو سال گذشته نگاهی بیندازیم.


در جریان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه در سال 2012 و حماسه جریان مقاومت که در رسانه های عربی با نام «عمود السحاب» شناخته می‌شود، گروه‌های فلسطینی با موشک  M75 و همچنین فجر 5 دستگاه امنیتی و سران رژیم صهیونیستی را حیرت‌زده کردند.


این حیرت و واهمه از آن رو بود که در پی این توسعه استراتژیک، برد موشک‌های فلسطینی به 75 کیلومتر رسیده و به این ترتیب حاشیه امنیت شهرک‌نشین‌های صهیونیست به طرز قابل توجهی کاهش یافته بود.


اما این بار در سال 2014 و در پی جنایت جدید رژیم صهیونیستی، مقاومت، برگ جدیدی از دستاوردهای تجهیزاتی خود را نمایان کرد، به طوری که دیگر موشک‌های فلسطینی مرزهای بسیار فراتر از 75 کیلومتر را درمی‌نوردند و هم اکنون، «حیفا» در تیررس موشک‌های مقاومت قرار گرفته است.

 

تصاویر در ادامه مطلب...


:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , عکس/فیلم , ,
:: برچسب‌ها: مقاومت , اسرائیل , غزه , موشک های غزه , تصاویر موشک ,



گاف مشترک بی‌بی‌سی و صدای‌ آمریکا + فیلم
نوشته شده در دو شنبه 11 دی 1391
بازدید : 2624
نویسنده : میثم حیدری

 گاف مشترک بی‌بی‌سی و صدای‌ آمریکا + فیلم

در پی شکست "شبکه های لس‌آنجلسی" در جذب مخاطب، این مرکز برای جبران و بازسازی این شکست با صرف هزینه های هنگفت، "شبکه های لندنی" همچون بی بی سی، من و تو، رها و ... را با شکل و محتوایی به ظاهر جدید به صحنه آورد. "ایمنی در محیط کار" سوژه ای بود که این شبکه‌ها از آن برای عملیات روانی خود در به حاشیه راندن سومین سالگرد حماسه 9 دی استفاده کردند.

به گزارش يا مهدي، در پی شکست "شبکه های لس‌آنجلسی" در جذب مخاطب، این مرکز برای جبران و بازسازی این شکست با صرف هزینه های هنگفت، "شبکه های لندنی" همچون بی بی سی، من و تو، رها و ... را با شکل و محتوایی به ظاهر جدید به صحنه آورد.

این "شبکه های لندنی" با ارائه برنامه های متفاوت، متنوع و جذاب علاوه بر حفظ فاصله خود با شبکه های لس‌آنجلسی، سعی در ارائه چهره جدید برای جذب حداکثر مخاطب داشته تا خودشان را "تافته جدا بافته" معرفی کنند.

 

اما در پی عملکرد منفی و گاف های متعدد این رسانه های لندنی که منجر به سلب اعتماد و ریزش اندک مخاطبین آن‌ها شد، این شبکه‌ها برای جبران عدم همراهی و مشارکت مردم در برنامه‌هایشان، در سناریو جدید به پخش برنامه های از پیش ضبط شده به جای برنامه های زنده روی آورده‌اند. 

همزمان با سومین سالگرد حماسه تاریخی مردم انقلابی ایران در 9 دی 1388 شبکه بی بی سی، ارگان رسمی دولت انگلیس، و شبکه صدای امریکا، وابسته به وزارت خارجه آمریکا، در اقدامی "هماهنگ" با پخش "برنامه ای واحد" سعی در به حاشیه راندن این حماسه بزرگ داشتند.

  "ایمنی در محیط کار" سوژه ای بود که این شبکه‌ها از آن برای عملیات روانی خود در به حاشیه راندن سومین سالگرد حماسه 9 دی استفاده کردند.

:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , عکس/فیلم , ,
:: برچسب‌ها: بی بی سی , صدای آمریکا , سوتی , نوبت شما , روی خط , مشرق ,



تصاویر/دستگیری اوباش و زورگیران پایتخت
نوشته شده در چهار شنبه 6 دی 1391
بازدید : 5697
نویسنده : میثم حیدری



بازدید : 2321
نویسنده : میثم حیدری

شاهد OH-78 نمونه ای از شاهد 278 است که به تسلیحات تهاجمی سبک از جمله پرتابگر 7تایی راکت های 2.75 اینچی (70 میلیمتری) که 500 تا 5 هزار متر برد دارد و یک قبضه تیربار 7.62 میلیمتری دوربین دار در زیر بدنه مجهز شده است.
به گزارش يا مهدي ، توسعه نمونه های مختلف از یک محصول همواره در صنایع دفاعی دنیا مرسوم بوده است. این امر از این رو که هزینه های لازم برای طراحی، آزمایشات و توسعه را کاهش می دهد مورد توجه قرار دارد. ضمن اینکه بخش زیادی از مسیر کسب اطمینان را نمونه اول پیموده است.

بالگرد شاهد 278 که توسط صنایع دفاعی کشورمان در سپاه پاسداران توسعه داده و در سال 1380 آماده آزمایشات شد، در سال جاری گواهینامه نوع (TC) خود را دریافت داشت. پس از آماده شدن برای تولید انبوه فناوری های این بالگرد به صنایع هواپیماسازی ایران منتقل  و تاکنون چندین فروند از آن وارد خدمت در نیروهای نظامی و غیرنظامی کشورمان شده است.

این بالگرد با ساختار ماژولار و با بهره گیری از روش های نوین طراحی و ساخت با استفاده از مواد مرکب پیشرفته در بدنه و پره های اصلی ساخته شده است. بدنه و ملخ هاي اين بالگرد از جنس مواد مرکب غير فلزي ساخته شده که علاوه بر کاهش وزن پرنده عدم ايجاد خوردگي و زنگ زدگي و در نتيجه امکان کار در محيط هاي گوناگون را به دنبال دارد. 

:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , عکس/فیلم , ,
:: برچسب‌ها: سپاه پاسداران , بالگرد , بالگرد هاي جديد , موشك هاي سپاه , ايران , حمله , يا مهدي بيا ,



الفبـای انگليـسی از نوع انـسانی !+ادامه
نوشته شده در یک شنبه 3 دی 1391
بازدید : 5271
نویسنده : میثم حیدری



بازدید : 2023
نویسنده : میثم حیدری

 وثیقه "مهدی هاشمی" و نکته سنجی 'روزنامه خورشید'

"هاشمی رفسنجانی" در سال 1384 در مصاحبه‌ای گفت: "فقط یک قطعه زمین در قم دارم و در تهران ملک و خانه‌ای از خودم ندارم" و پیش‌تر از آن نیز بارها و بارها در جاهای مختلف ازجمله تریبون نماز جمعه اظهار کرده بود که مادرش در روستا زندگی می‌کند و فرزندانش کار اقتصادی نمی‌کنند و ساده‌زیستند ...
به گزراش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران به نقل از شبكه ايران؛ محمد رضا تقوی فرد، مدیرمسئول روزنامه خورشید، امروز از آقای "هاشمی رفسنجانی" پرسیده است که خانه 10 میلیاردی‌اش که دو روز پیش وثیقه فرزندش کرد تا از زندان آزاد شود، را از کجا آورده است.
بخش هایی از یادداشت امروز تقوی فرد در ادامه می آید:
... آقای "هاشمی رفسنجانی" در سال 1384 درست همان زمانی که اسب شرکت در "انتخابات ریاست‌جمهوری نهم" را زین کرده بود، در مصاحبه‌ای گفت: "فقط یک قطعه زمین در قم دارم و در تهران ملک و خانه‌ای از خودم ندارم" و پیش‌تر از آن نیز بارها و بارها در جاهای مختلف ازجمله تریبون "نماز جمعه" اظهار کرده بود که مادرش در روستا زندگی می‌کند و فرزندانش کار اقتصادی نمی‌کنند و ساده‌زیستند و... راجع به او دروغ‌پراکنی می‌کنند. همان موقع هم بسیاری از مردم این حرف‌ها را نمی‌پذیرفتند.
... اما امروز در رسانه‌ها تیتر جدیدی دیده می‌شود. عنوانی که هر عقل سلیمی را در برابر آنچه که پیش از آن دیده و شنیده است، متحیر می‌سازد: "ملک «پدر» سند آزادی فرزند"!...
... آیت‌ا... سال‌ها قبل، بارها و بارها گفته بود که ملکی به نام من نیست و اگر کسی پیدا کرد، آن را برای خودش بردارد. امروز مردم آن را پیدا کرده‌اند و حافظه تاریخ گواه همه ادعاهاست. آیا آن شرط هنوز هم پابرجاست و پیداکننده املاک آیت‌ا... و خانواده‌اش که راجع به ساده‌زیستی آنها گفته بود می‌توانند خود را آن‌قدر پولدار فرض کنند که چون "آقازاده‌ای" با سند چند میلیاردی آزاد شده به عیش بپردازند؟...
سند روزنامه‌ای را که در سال 1384 منتشر شد و من سردبیر آن بودم را نیز در صفحات امروز خورشید آورده‌ام تا همان تاریخی که ثناگوی "آیت‌ا... هاشمی" به آن بالیده و قبله قلمش را به بی‌باکی از آن آراسته، ورق بخورد و یادآور باشد....
 

:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , عکس/فیلم , ,
:: برچسب‌ها: هاشمي , رفسنجاني , مهدي , آزادي , زندان , اوين , تصوير , عكس , خانه , دزاشيب , وثيقه , ميلياردي , قوه , قضائيه , كيفرخواست ,



بـچـه های نـــــاز و مـامانی+ ادامه
نوشته شده در سه شنبه 28 آذر 1391
بازدید : 918
نویسنده : میثم حیدری



بازدید : 717
نویسنده : میثم حیدری

RQ-7 Shadow رکورد 750هزار ساعت پرواز و 173هزار مأموریت رزمی را به جای گذاشته است. این پهپاد این توانایی را دارد که با استفاده از طیفهای الکترومغناطیسی، هر منطقه و یا شیء را بازرسی کرده و حتی به مواد تشکیل دهنده آن پی ببرد.
به گزارش يامهدي :، خانواده پهپاد "Shadow" به معنای سایه از جمله پهپادهای کارکشته آمریکایی است که در چند سال اخیر به صورت گسترده توسط نیروی زمینی و سپاه تفنگداران دریایی آمریکا مورد استفاده قرار گرفته است. این گونه از پهپاد توسط شرکت آمریکایی "AAI" طراحی و ساخته شده است و در حال حاضر مسئولیت عمده شناسایی برای نیروهای آمریکایی در سطح گردان و تیپ را بر عهده دارد.


پهپاد RQ-7

:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , عکس/فیلم , ,
:: برچسب‌ها: پهپاد , آمریکا , سپاه , سایه , ایران , ,



عکس:حجاب جنجالی همسر فوتبالیست مشهور+ادامه
نوشته شده در سه شنبه 21 آذر 1391
بازدید : 793
نویسنده : میثم حیدری

 

هاکان شوکور 41 ساله 15 سال است که ازدواج کرده و از همسرش صاحب 3 فرزند است. اخیرا پس از اینکه وی و همسرش به سفر حج رفتند " بیدا شوکور" محجبه شده است و رسانه های ترکیه نوشته اند که وی پس از سفر حج تصمیم به محجبه شدن گرفته است.
به گزارش يا مهدي: هاکان شوکور کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ترکیه که در حال حاضر نماینده حزب حاکم عدالت و توسعه از شهر استانبول در مجلس ترکیه است ، گفت که همسرش "بِیدا " خود محجبه شده و البته او از این انتخاب همسرش راضی است.
شوکور که اخیرا به واسطه ایفای نقش هایی چون مربیگری فوتبال ، مفسر ورزشی در یک کانال تلویزیونی ترکیه و همزمان ایفای نمایندگی مجلس مورد انتقاد برخی محافل خبری در ترکیه است، گفت که از اینکه همسرش آزادانه زندگی محجبه را انتخاب کرده است بسیار خشنود است.


هاکان شوکور 41 ساله 15 سال است که ازدواج کرده و از همسرش صاحب 3 فرزند است. اخیرا پس از اینکه وی و همسرش به سفر حج رفتند " بیدا شوکور" محجبه شده است و رسانه های ترکیه نوشته اند که وی پس از سفر حج تصمیم به محجبه شدن گرفته است.


:: موضوعات مرتبط: عمومی , عکس/فیلم , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: حجاب , فوتبالیست , جنجالی , ترکیه ,



بازدید : 1017
نویسنده : میثم حیدری
در حرم مطهر عسكريين(ع) كه بصورت شش‌گوشه ساخته شده، علاوه بر دو امام هادي (ع) و حسن عسكري (ع)، حضرت نرجس(ع) همسرگرامي امام يازدهم و مادر گرامي امام عصر(عج)، حضرت حكيمه(ع)، دختر امام جواد(ع)، امامزاده حسين فرزند امام هادي(ع) و تعدادي ديگر از اهل بيت(ع) دفن شده‌اند.

به گزارش يا مهدي، دو امام دهم و يازدهم، پس از شهادت‌شان در دوران حصر امنيتي در منزل‌شان به خاك سپرده شدند و تا سال‌ها شيعيان براي زيارت به اين خانه مي‌آمدند؛ اين خانه دركنارمسجدي بود كه گويند محل نماز خواندن آن دو امام (ع) بود و وقتي كه در اين خانه بسته بود شيعيان در پشت پنجره خانه تجمع مي‌كردند وآن حضرات را زيارت مي‌كردند و سپس به اين مسجد مي‌رفتند و نماز زيارت مي‌خواندند. در سال 1285هجري قمري، ناصرالدين‌شاه دستور داد تا گنبد حرم مطهر را طلاكاري كنند كه اين امر بر روي گنبد نيز نوشته شده است.

مزار مطهر حضرت نرجس(ع)، همسر امام حسن عسكري(ع) و مادر گرامي حضرت مهدي(عج)، در پشت ضريح امام حسن عسكري(ع) قرارگرفته و پس از زيارت دو امام همام، زيارت اين بانوي بزرگ، استحباب دارد.

حضرت حكيمه(ع)، دختر امام جواد(ع) و عمه امام حسن عسكري(ع) نيز از زنان پرهيزگار دوران خويش بود وآن حضرت حرمت فراواني نزد برادرش امام هادي(ع) و برادرزاده‌اش امام حسن عسكري(ع) داشت. وي شاهد تولد امام عصر(عج) بوده و او را در قنداق پيچيده به نزد امام حسن عسكري(ع) آورد. مزار شريف اين بانوي پرهيزگار، پايين پا و چسبيده به ضريح عسكريين(ع) است. حكيمه خاتون در سال260هـ ق درگذشت.

حضرت حسين بن علي الهادي (ع) نيز سيدي جليل‌القدر و عظيم‌الشأن بوده و در بعضي از روايات، از امام حسن عسكري(ع) و برادرش حسين بن علي به سبطين تعبير شده است وآنان را به اجداد طاهرشان يعني امام حسن(ع) و امام حسين(ع) تشبيه كرده‌اند. همچنين در روايتي آمده است كه صداي حضرت حجت(عج) شبيه صداي عموي‌شان حسين بوده است.ايشان از زاهدان و عابدان روزگار بوده و به امامت برادر خود به عنوان امام يازدهم شيعيان اعتراف داشته است.

به گزارش مشرق، تصاوير زير، ساعاتي پيش و پس از پايان اتمام ساخت ضريح مطهر امامين عسگريين(ع) منتشر شده است:


:: موضوعات مرتبط: دینی و مذهبی , عمومی , عکس/فیلم , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: ضريح , شش گوشه , حرم , سامرا , امامين , عسکريين , هادي , علي النقي , حسن , عسکري , حضرت , عسگري , امام , زمان , حکيمه , خاتون , نرجس , مشرق ,



ويلای ۳۱ ميلياردی در تهران+تصاویر
نوشته شده در جمعه 17 آذر 1391
بازدید : 980
نویسنده : میثم حیدری

 

زندگي در ارتفاع همواره براي انسان‌ها جالب بوده است به همين دليل بشر در طول تاريخ در صدد پيدا‌کردن راهي براي رسيدن به ارتفاع‌هاي بالا برآمده است.
به گزارش يا مهدي ؛ زندگي در ارتفاع همواره براي انسان‌ها جالب بوده است به همين دليل بشر در طول تاريخ در صدد پيدا‌کردن راهي براي رسيدن به ارتفاع‌هاي بالا برآمده است. 
يکي از اين راه‌ها برج نشيني است به طوري که درسال‌هاي اخير سرمايه‌گذاران بخش مسکن اقدام به ساخت برج‌هاي بلند مرتبه‌اي کردند که در نوک آنها پنت‌هاوس‌هايي زيبا و مجلل طراحي شده است که اقامت در آنها وصف‌ناپذير است. 
برج‌هايي که بهترين امکانات را در اختيار ساکنانش قرار مي‌دهد امکاناتي که با بهترين و مجلل‌ترين هتل‌ها برابري مي‌کند و شايد بالاتر هم باشد به هرحال اين برج‌هاي شيک فقط براي کساني طراحي شده است که کمترين دغدغه مالي ندارند و از سرمايه‌هاي کلان و غير‌قابل توصيف برخوردارند.
 

 

:: موضوعات مرتبط: عمومی , عکس/فیلم , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: ویلا , شمال , ملک ,



بازدید : 1008
نویسنده : میثم حیدری

 

سارقان با تهدید قمه، مالباخته را مجبور می‌کنند تا کیف و کت خودش را تحویل بدهد، اما او مقاومت می‌کند و یکی از زورگیرها پس از گرفتن اموال مرد، با وارد آوردن ناگهانی یک ضربه قمه، صورت او را مضروب می‌کند تا زمین‌گیر شود و نتواند تعقیب‌شان کند.
به گزارش يا مهدي :  انتشار یک فیلم به موضوعی جدید برای بحث در شبکه‌های اجتماعی فارسی زبان تبدیل شده است.
این ویدئو که توسط دوربین امنیتی یک ساختمان ضبط شده، وقوع یک زورگیری در پایتخت را ثبت کرده است. در این تصاویر مشاهده می‌شود که چهار زورگیر با دو موتورسیکلت سبک در هنگام روز و مقابل چشمان شهروندان به یک مرد حمله می‌کنند تا به او دستبرد بزنند.

:: موضوعات مرتبط: عمومی , عکس/فیلم , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: قمه , موتور , زورگیر ,



تعداد صفحات : 13
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 13 صفحه بعد