پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 708
نویسنده : میثم حیدری

 

 

 
طی اجرای مراسم تعزیه و خیمه سوزی روز عاشورا در میدان ارگ بازار بزرگ تهران، 3 نفر از حاضران به دلیل افتادن میله ستون خیمۀ در حال سوختن بر روی سرشان، دچار سانحه شدند که به بیمارستان منتقل شدند.
 
 
 
يامهدي: طی اجرای مراسم تعزیه و خیمه سوزان روز عاشورا در میدان ارگ بازار بزرگ تهران، 3 نفر از حاضران به دلیل افتادن میله ستون خیمۀ در حال سوختن بر روی سرشان، دچار سانحه شدند که به بیمارستان منتقل شدند.

:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , عکس/فیلم , ,
:: برچسب‌ها: مراسم خیمه سوزان , تهران , میدان ارگ , حادثه , عکس ,



عکس های جالب و بامزه + ادامه مطلب
نوشته شده در دو شنبه 6 آذر 1391
بازدید : 809
نویسنده : میثم حیدری



بازدید : 550
نویسنده : میثم حیدری

يا مهدي : تصاویری که مشاهده می‌کنید، جهان در 100 سال گذشته و تغییر و تحولاتی که در طول یک قرن در این کره خاکی روی داده را نشان می دهد. به نظر شما جهان در صد سال پیش چگونه بود و چه تغییر و تحولاتی در طی یک قرن در جهان ایجاد شده ؟ مسلما تحولاتی که در زمینه های مختلف ایجاد شده بسیار چشمگیر است ولی در اینجا تنها گوشه ای از اینتغییرات، که عمدتا مربوط به غرب می باشد را از سال ۱۹۱۲ تا ۲۰۱۲ در تصاویر خواهید دید.

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: عمومی , عکس/فیلم , ,
:: برچسب‌ها: عكس مقايسه , 2012 , عكس , تصاوير جالب , عكس روز ,



انتشار روزنامه «مغرب» متوقف شد
نوشته شده در دو شنبه 6 آذر 1391
بازدید : 517
نویسنده : میثم حیدری

 

در پی شکایت ‌وزارت‌ارشاد و پیش از تشکیل‌جلسه‌ هیئت‌نظارت
انتشار روزنامه «مغرب» متوقف شد

خبرگزاری يا مهدي: در حالی‌که یک مسئول وزارت ارشاد از اعلام جرم علیه روزنامه مغرب به دلیل انتشار مطلب و کاریکاتور موهن خبر داده بود، مسئولان این روزنامه، امروز پیش از تشکیل جلسه هیئت نظارت اعلام کردند که انتشار روزنامه را تا اطلاع ثانوی متوقف کردند.

خبرگزاری فارس: انتشار روزنامه «مغرب» متوقف شد

 

به گزارش يا مهدي، روزنامه مغرب امروز پیش از آنکه جلسه هیئت نظارت بر مطبوعات برای رسیدگی به تخلفات این روزنامه تشکیل شود، در مطلبی در صفحه نخست امروز روزنامه اعلام کرد که  انتشار «مغرب» تا اطلاع ثانوی متوقف شد.

مسئولان روزنامه مغرب اعلام کرده‌اند: «تا برگزاری اولین جلسه هیئت نظارت بر مطبوعات و تصمیم این هیئت از ادامه انتشار روزنامه خودداری می‌کنیم.»

پیش از این پدارم‌ پاک‌آیین در گفت و گو با خبرنگار جامعه خبرگزاری فارس اعلام کرده بود: روزنامه مغرب تاکنون تخلفات زیادی داشته که یکی از آنها درج کاریکاتور روز پنجشنبه سوم آذر در صفحه نخست این روزنامه است.


:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , ,
:: برچسب‌ها: روزنامه مغرب , مغرب , خاتمي , روزنامه اصلاح طلبان ,