پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 2015
نویسنده : میثم حیدری
حجت الاسلام و المسلمين صديقي:
امام جمعه موقت تهران گفت: این تخریب ها علیه آیت الله خوشوقت تازگی ندارد، وقتی کسی بزرگ شد، بعضی ها تحمل نمی کنند ولی آیت الله خوشوقت کوه است و کوه با این بادها تکان نمی خورد.
به گزارش يامهدي، حجت الاسلام و المسلمين صديقي تصريح كرد: ایشان مظهر توحید حق تعالی است و این تخریب ها هیچ تاثیری بر ایشان ندارد.
 
وي اظهار داشت: آيت الله خوشوقت بنده خداست و «ان الله یدافع انا الذین آمنو» خدا هم قول داده است که از بنده خود دفاع کند.
 
امام جمعه موقت تهران با بيان اينكه من باور ندارم کسی بخواهد به ایشان که عبد صالح خدا و یکی از اولیای مسلم پروردگار و یک مجتهد قطعی است، چیزی بگوید، افزود: ایشان عمری را به قداست گذرانده است و مورد علاقه حضرت امام(ره) و علامه طباطبائی بوده و با آقای بهجت رفاقت داشته است و الان هم مورد علاقه شدید رهبر معظم انقلاب هستند.
 
وی گفت: اگر کسی بخواهد درباره چنین شخصیت وارسته ای خدای نکرده مطالبی بگوید که اهانت و جسارت تلقی شود این به ضرر خودش تمام خواهد شد.
 
صديقي اظهار داشت: من حیفم می آید کسی که مومن، مسلمان و شیعه باشد علیه عبد صالح خدا مطلبی بنویسد و یا چیزی بگوید، اینها بازتاب خوبی ندارد، خدای نخواسته عمر و توفیقات‌شان کاهش پیدا می کند.

:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , ,
:: برچسب‌ها: صدیقی , آیت الله , صدیقی , مشرق , رهبر , انقلاب , خبر , يا مهدي , يامهدي بيا ,