پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 429
نویسنده : میثم حیدری

 سیاست در هفته ای که گذشت ؛


به گزارش يا مهدي، 
 بزرگترين اشتباه سياسي احمدی نژاد ، بوسه آقاتهرانی بر دستان استادی ، لژیونر اصلاح طلبان در راه است! ، حضور خاتمی در انتخابات قریب الوقوع است ، پیشنهاد مطرح برای جدایی ری از تهران ، انتقاد محصولی از بده‌بستان برخی‌نمایندگان و دفاع لاریجانی از مصوبات مجلس از مهمترین اخبار سیاسی هفته اخیر بود.


بزرگترين اشتباه سياسي احمدی نژاد/ منصف ترين شخصيت اصلاح‌طلبان کیست؟

حبيب‌الله عسگراولادي ـ متولد 1311 تهران ـ مشهورتر از آن است كه نيازي به معرفي داشته باشد، پير سرد و گرم چشيده سياست ايران كه بيش از نيم قرن سابقه فعاليت سياسي دارد.

بسيار مايل بوديم كه گفت‌وگويي حضوري با آقاي عسگراولادي داشته باشيم اما ايشان به هر دليل ترجيح داد كه گفت‌وگو مكتوب باشد، شايد تنها حسن گفت‌وگوي مكتوب اين باشد كه در آن شرم حضور و پاره‌اي تعارف ها كمتر باشد، بنابراین سيلي از سوالات صريح را ـ كه شايد در مواجهه حضوري رويمان نمي‌شد بپرسيم ـ از طريق دورنگار با حاج حبيب‌الله عسگر اولادی درميان گذاشتيم و او هم پاسخ‌هاي قابل توجهي داد.

 

:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , ,
:: برچسب‌ها: اصلاح طلبان , كروبي , موسوي , يا مهدي بيا ,



بازدید : 553
نویسنده : میثم حیدری
اين‎جانب نوشته‎هاي دکتر شريعتي را هرگز تصديق نکرده و چنين سخني به احدي نگفته‎ام و نوع مطالب ايشان اشتباه و طبق مدارک ديني اسلامي غيرقابل‎قبول مي‎باشد.

به گزارش يا مهدي، اوراقی که از دوران‌های گذشته به جای مانده است تبدیل به اسنادی شده است که در حال حاضر مستنداتی است که پژوهشگران بر اساس آنها پیرامون اتفاقات و یا مواضع افراد و شخصیت‌های مختلف اظهار نظر می‌نمایند.

 

مناقشه ميان آنهايي که خود را حامي و پيرو دکتر علي شريعتي دانسته، با آنهايي که در سپهر فکري ديگري زيست داشته و خلاف باورهاي وي ميپنداشتند، حکايتي بس طولاني دارد که به نظر ميرسد آتش آن هرگز فروکش نکند. برخي وي را يگانه تئوريسين انقلاب اسلامي دانسته که محرک اقشار مختلف مردم بوده است. چنين باوري که اغراق را حتي به نوع مرگ ايشان تسري داده و موجب شده تا هرگز پرده از واقعيت آن کنار نرود، معکوسي هم داشت؛ آنجايي که يکباره وي را تکفير کردند و نقش شريعتي را منکر شدند. در تاريخ معاصر، البته بودند انديشهورزاني که راه تعديل و ميانه در پيش گرفتند و دکتر شريعتي را نه به عرش بردند و نه بر فرش زدند.
در اين بين و در آن دوران، نظر انديشمنداني چون علامه طباطبايي از اهميت وافري برخوردار بوده است، چراکه بسياري از طلبگان و دانشجويان حکمت و معرفت اسلامي، نظر وي را در اين وادي فصلالخطاب ميدانستند. در چنين اوضاعي بود که شايبهاي تأييد نظرات دکتر شريعتي از سوي وي در محافل علمي دهان به دهان شد که موجب نگراني برخي آگاهان شد؛ اما واکنش آن مرحوم موجب شد تا تمام بحثها پايان بگيرد.
علامه طباطبايي بر اين باور بود که آثار دکتر شريعتي صرفنظر از ارزشي که داشته و دارد، با اشکالاتي اساسي مواجه است. در حقيقت، ايشان نيز ضعف انديشههاي شريعتي را در اسلامشناسي آن ميداند که موجب ميشود تا نگاهي مارکسيستي و چپ را در غالب سخنان و نوشتارهاي وي بيابيم.

آنچه پیش روی شماست سندی است که موبوط به دوران طاغوت می‌باشد و پیرامون نظر خواهی از علامه سید محمد حسین طباطبایی در مورد نوشته‌های دکتر علی شریعتی است.



:: موضوعات مرتبط: عمومی , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: علامه طباطبایی , شریعتی , کتب , مشرق نيوز , يا , مهدي , ,



بازدید : 455
نویسنده : میثم حیدری

 شوک جدید پهپادی ایران به آمریکا/ «جانور قندهار» از طبقه‌بندی فوق محرمانه خارج شد

به گفته مقامات نظامی آمریکا حسگرها، سامانه کنترل مأموریت و خط انتقال داده این هواپیما مهمتر از سامانه های هوافضایی آن هستند. از جمله این تجهیزات و حسگرها باید به رادار با فناوری تصویرسازی(SAR) و دوربین فوق پیشرفته آن اشاره کرد.
به گزارش يا مهدي، در حدود یازده ماه قبل، بمب خبری همه محافل رسانه ای دنیا چیزی نبود جز اعلام دستیابی نیروهای مسلح ایران به یک فروند پهپاد (پرنده هدایت پذیر از دور) شناسایی و جاسوسی آمریکایی با نام آر-کیو-170 یا سنتینل (دیده بان).

این هواپیما که از پایگاه خود در افغانستان به هوا برخواسته بود به گفته مقامات نظامی کشورمان در عمق حدود 200 کیلومتری و در منطقه طبس در پی مراقبت های الکترونیکی در دام واحدهای کمین جنگ الکترونیک افتاده و به طور تقریباً سالم به زمین نشانده شد.

پس از شوک جدید پهپادی ایران به آمریکا و شناسایی و هدف قرار دادن پهپاد پردیتور در آبهای خلیج فارس طی روزهای گذشته، اخیراً و پس از گذشت ماه ها تصاویر جدیدی از هواپیمای آر-کیو-170 آمریکا در یکی از نشریات آمریکایی منتشر شده که پرواز عادی آن را در پایگاه هوایی کریچ در نوادا نشان می دهد.

این عکس ها از یک جاده عمومی در نزدیکی این پایگاه گرفته شده که بیانگر راحت شدن دسترسی به نمونه هایی از هواپیماهای نظامی آمریکاست که پیش از این فعالیت های فوق محرمانه داشتند.


عکس گرفته شده توسط مردم عادی


:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , عکس/فیلم , ,
:: برچسب‌ها: شوک , جدید , پهپاد , ایران , آمریکا , جانور , قندهار , آرکیو , سنتینال , محرمانه , يا مهدي , مهدي ,



بازدید : 546
نویسنده : میثم حیدری

 

دهقان در نشست با مهر:
آقاخانی برخلاف صحت و مدیری نمی گذارد بیننده به لحاظ بصری خسته شود
شقایق دهقان با اشاره به نوع دکوپاژ و تعدد لوکیشن‌های این سریال تأکید کرد: شاید سروش صحت و مهران مدیری خیلی اصرار نداشته باشند که حرکت‌های زیادی در صحنه باشد،‌ کارشان موفق بوده و جواب هم گرفته‌اند اما سعید آقاخانی حتما دلیلی پیدا می‌کند که بازیگر را از جایش بلند کند.

به گزارش خبرنگار مهر، در بخش دوم گفتگو با عوامل و بازیگران سریال "دزد و پلیس" برخی ارجاعات سریال، شخصیت پردازی، تیم مشترک "دزد و پلیس" و "ساختمان پزشکان"، ترکیب تئاتری بازیگران و کارگردانی و نحوه دکوپاژ و تصویربرداری گپ و گفتی داشته‌ایم که می‌خوانید: 

خبرگزاری مهر، گروه فرهنگ و هنر: در برخی سکانس‌های فیلم ارجاعاتی به برخی فیلم‌های سینمایی خارجی می‌شود. مثل صحنه‌ای که شبیه "پالپ فیکشن" بود.

محراب قاسم خانی، نویسنده:‌ جایی خواندم نوشته بودند فکر کردید ما نمی‌فهمیم این سکانس را از کجا برداشته‌اید! این کار برای ادای دین بود. در واقع اتفاق خوبی است که می‌تواند در آثار ما بیفتد و در افزایش سطح سلیقه تأثیر داشته باشد. من از دسته کسانی هستم که معتقدم همکاران نویسنده تا می‌توانند از فیلمنامه‌های خوب خارجی دزدی کنند. ما که اینجا امکان اکران این آثار را نداریم. در نتیجه می‌توانیم بخش‌هایی از آنها را بدزدیم و ایرانیزه‌شان کنیم. "پالپ فیکشن" هم جزو فیلم‌های مورد علاقه من است.

* به محدودیت‌هایی اشاره کردید که به حذف شخصیت‌های دیگر در فیلمنامه انجامید. تصور می‌کنم این محدودیت‌ها باعث شده شما بیش از پیش تمرکزتان را روی سه شخصیت اصلی بگذارید.


:: موضوعات مرتبط: عمومی , عکس/فیلم , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: آقاخانی , دهقان , مهر نيوز , يامهدي , يا مهدي بيا , فيلم دزد و پليس , پليس ,



بازدید : 382
نویسنده : میثم حیدری

 

ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد
پاسخ قاطع مقاومت فلسطین با شلیک 133موشک به سرزمین های اشغالی

خبرگزاری يا مهدي: مقاومت فلسطین با پرتاب 133 موشک به اراضی اشغالی در 24 ساعت ، به تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به شهروندان فلسطینی واکنش نشان داده است.

خبرگزاری فارس: پاسخ قاطع مقاومت فلسطین با شلیک 133موشک به سرزمین های اشغالی

 

به گزارش خبرگزاری يا مهدي ، ارتش رژیم صهیونیستی در پیامی کوتاه که در شبکه اجتماعی توئیتر منتشر شد، اعلام کرده است که ظرف 24 ساعت گذشته، 133 فروند موشک از نوار غزه به سوی سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است.

در شرایطی که ارتش رژیم صهیونیستی جزئیات بیشتری ارائه نکرده است، شلیک به طور متوسط  5.5 موشک در هر ساعت به سوی سرزمین‌های اشغالی بیانگر آن است که مقاومت فلسطین از توان بالایی در دفاع از ملت خود برخوردار است.

روزنامه هاآرتص به تازگی گزارش داده است که اصابت یکی از این موشک‌ها به منزل یک صهیونیست سه نفر را به‌شدت مجروح ساخته است. برخی منابع نیز از کشته شدن این صهیونیست‌ها خبر می‌دهند.

انتهای پیام/

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , ,
:: برچسب‌ها: غزه , پاسخ , موشك , شهرك ,



بازدید : 511
نویسنده : میثم حیدری

 

مهمان‌پرست: غیرمتعهدها مناسبات با رژیم صهیونیستی را قطع کنند
ایران تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه را به شدت محکوم کرد

خبرگزاری يا مهدي: سخنگوی وزارت خارجه ایران ضمن محکوم کردن تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه، از اعضای عدم تعهد خواست تا هرگونه مناسبات با این رژیم را قطع کنند.

خبرگزاری فارس: ایران تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه را به شدت محکوم کرد

 

به گزارش خبرگزاری يا مهدي، رامین مهمان‌پرست سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به تازه‌ترین اقدام جنایتکارانه صهیونیست‌ها در نوار غزه و  از جمله به شهادت رساندن جمعی از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین، ضمن محکوم کردن شدید این حملات اظهار داشت: متأسفانه در سکوت سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی مدعی حقوق بشر کشتار مردم مظلوم و بی‌پناه فلسطین تبدیل به رویه معمول رژیم صهیونیستی شده و انفعال این سازمان‌ها و نهادها در برخورد با این جنایات سبب جری‌تر شدن بیش از پیش رژیم صهیونیستی شده است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران اقدام جنایتکارانه نظامیان صهیونیستی در کشتار مردم غیرنظامی را تروریسمی سازمان یافته دانسته و به شدت محکوم می‌کند و به عنوان رئیس جنبش غیرمتعهدها، توجه کشورهای عضو این جنبش را به مسئولیت خطیر آنان در قبال دفاع از ملت مظلوم فلسطین و به ویژه ساکنان تحت محاصره نوار غزه، معطوف کرده و محکومیت قاطع این جنایات از سوی کشورهای عضو جنبش و قطع هرگونه مناسبات با رژیم صهیونیستی را خواستار است.

فارس


:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , ,
:: برچسب‌ها: مهمان پرست , رژيم صهيونيستي , غزه , محكوم , ايران , جنگ غزه , يا مهدي نيوز , خبر گزاري يا مهدي ,



بازدید : 473
نویسنده : میثم حیدری

 

در ادامه تحقیقات، کارآگاهان با انجام تحقیقات پلیسی اطلاع پیدا کردند که شهرام به محض واریز مبلغ فوق به حساب بانکی‌اش بلافاصله اقدام به خرید سکه ، طلا و ارز کرده و پس از اطلاع از دستگیری همدست خود، محل سکونت خود را نیز تغییر داده است.
به گزارش يا مهدي ؛سرهنگ عباسعلی محمدیاندرتشریحاین خبر اظهار داشت : 10 اسفند سال گذشتهبازرسان یکی از بانک های دولتی با مراجعه به یکی از شعبات و بررسی اسناد مالی متوجه برداشت غیرمجاز چند میلیارد تومانی از سوی یکی از کارمندان شدند . با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "اختلاس" و به دستور شعبه سوم بازپرسی دادسرای امور اقتصادی ( ناحیه 22 ) ، پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار اداره بیست و هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . با ارجاع پرونده به پلیس آگاهی ، کارمند بازداشت شده در اظهارات مبلغ اختلاس شده به میزان 3 میلیارد و 500 میلیون تومان را به حساب یکی از دوستانم به هویت "شهرام . ح" واریز کرده و او نیز پس از اطلاع از دستگیری من متواری شده است .

متهم در ادامه اظهارات خود و در خصوص نحوه آشنایی خود با شهرام به کارآگاهان گفت : شهرام از مشتری های بانک بود و من در سال 1389 در محل کار خود با او آشنا شدم . اوایل ارتباط من با شهرام تنها از طریق ملاقات در داخل شعبه بود . در طول این مدت از طریق صحبت ها و پیشنهاداتی که از سوی شهرام داده می شد اطلاع پیدا کردم که او قادر به جعل اسناد از طریق افراد مختلف و یا گرفتن و صدور مدارک شناسایی و حتی خارج کردن غیرقانونی افراد از کشور است . بتدریج ارتباط من و شهرام زیاد شد ، بگونه ای که این ارتباط حالت خانوادگی پیدا و ما به صورت خانوادگی با یکدیگر رفت و آمد می کردیم.


:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , ,
:: برچسب‌ها: متهم , اختلاس , متواری , عكس , يا مهدي ,



عروسی با سخنرانی امام جمعه/ عکس در ادامه مطلب
نوشته شده در چهار شنبه 24 آبان 1391
بازدید : 484
نویسنده : میثم حیدری
نساء و محمد،سنت پاک الهی را الهی را ارج گزارده، پیوند زندگی خود را جشن می گیرند.و شما را برای شنیدن سخنرانی برادر قربانی ، امام جمعه لاهیجان دعوت می نمایند.گرامی مقدمتان گویای پاک ترین محبت هاست.
به گزارش يا مهدي، «محمد اصغری خواه» به تاریخ دوازدهم خرداد 1340 ، در روستای«فقیده» از توابع «لنگرود» متولد شد.وی در 19 اردیبهشت 1367، در حالی خرقه ی شهادت پوشید که فرماندهی گردان کمیل از «لشکر 16 قدس گیلان» را بر عهده داشت.
آن چه می بینید، تصویری است از کارت دعوت نامه ، برای عروسی شهید «اصغری خواه». وی در زمان ازدواج، فرماندهی عملیات سپاه «لنگرود» را بر عهده داشت.
جالب توجه ترین نکات این دعوت نامه، زمان و مکان آن می باشد.
روحمان با یادش شاد

[متن دعوت نامه عروسی شهید اصغری خواه]
النکاح سنتی فمن رقب سنتی فلیس منی
ازدواج سنت پیامبر اسلام است.پس کسی که از این سنت چشم بپوشد از امت من محسوب نخواهد شد.
نساء و محمد
سنت پاک الهی را الهی را ارج گزارده، پیوند زندگی خود را جشن می گیرند.
و شما را برای شنیدن سخنرانی برادر قربانی ، امام جمعه لاهیجان دعوت می نمایند.
گرامی مقدمتان گویای پاک ترین محبت هاست.
خانواده هاشمیان  خانواده اصغری خواه
وعده ما: روز جمعه 3/11/59
از ساعت 2.5 تا 5 بعد از ظهر
به صرف شیرینی
مکان: سیگارود
مسجد جامع
 

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , دینی و مذهبی , عمومی , عکس/فیلم , ,
:: برچسب‌ها: يا مهدي , بيا , نيوز , خبري , عكس , اصغری خواه , عروسی , شهید , امام جمعه ,



بازدید : 458
نویسنده : میثم حیدری

 رهبر انقلاب در چهارمين نشست انديشه هاي راهبردي؛

حدود 150 تن از انديشمندان، نخبگان، اساتيد حوزه و دانشگاه، پژوهشگران و مؤلفان آثار علمي، همراه با حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي، شب گذشته (سه شنبه) در چهارمين نشست انديشه هاي راهبردي جمهوري اسلامي، به بحث و بررسي درخصوص ابعاد مختلف موضوع «آزادي» پرداختند.
به گزارش يا مهدي، در ابتداي اين ديدار 10 نفر از صاحبنظران و انديشمندان ديدگاههاي خود را درباره مقوله آزادي بيان كردند. سپس 17 نفر از اساتيد و پژوهشگران به مباحثه و نقد ديدگاههاي مطرح شده پرداختند.
 
رهبر انقلاب اسلامي در ابتداي سخنان خود در اين نشست، با اشاره به فضاي عمومي كشور و مسائل و مشكلات اقتصادي كه به علت درگير شدن استكبار جهاني با جمهوري اسلامي بوجود آمده است تأكيد كردند: طبعاً هيچكس از دغدغه هاي موجود در زندگي عمومي مردم فارغ نيست اما اين نشست به دليل اهميت موضوع و بر اساس برنامه ريزي قبلي و به عنوان گامي در پيگيري مقولات بلندمدت، برگزار مي شود.
 
حضرت آيت الله خامنه اي نياز شديد كشور به تفكر و انديشه ورزي در مقولات زيربنايي را از اهداف و علل اصلي برگزاري نشستهاي راهبردي خواندند و افزودند: ملت ايران كه مثل رودخانه اي خروشان در حال پيشرفت است،‌به فكر و انديشه و فعال شدن انديشه ها در مقولات مبنايي و اساسي، نياز مبرمي دارد.
 
حضرت آيت الله خامنه اي اهميت ارتباط مستقيم با نخبگان و زمينه سازي براي دست يابي به پاسخ سؤالات مهم در مقولات بنياني و حيات اجتماعي را از ديگر اهداف اصلي برگزاري نشستهاي انديشه هاي راهبردي دانستند.

:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , عکس/فیلم , ,
:: برچسب‌ها: رهبر انقلاب , انديشه هاي , راهبردي , يامهدي ,



بازی جنگی Raw برای جاوا / دانلود در ادامه مطلب
نوشته شده در چهار شنبه 24 آبان 1391
بازدید : 2888
نویسنده : میثم حیدری

 

این بازی از گرافیکی خوبی برای گوشی های جاوا برخوردار است.
به گزارش يا مهدي، بازي گرافيكي و هيجان انگيز با نام raw داراي مراحل بسيار جذاب است. محصولي از كمپاني game gain که  در گوشي هاي نوكيا و سوني اريكسون  که ازپلتفرم جاوا استفاده می کنند اجرا می شود. این بازی در سايزهاي 176x208 S60, 240x320, 240x320 S60, -176x22 قابل دانلود کردن است.

:: موضوعات مرتبط: عمومی , دانلود نرم افزار موبايل , ,
:: برچسب‌ها: بازي جنگي براي جاوا , جاوا , يامهدي بيا , برنامه , برنامه براي جاوا ,



بازدید : 682
نویسنده : میثم حیدری

 

Full screen caller نرم افزاری برای سیستم عامل سیمبین است که می تواند تصویر مخاطب را تنظیم کنید.
به گزارش يا مهدي؛ تصویر مخاطب در برخی از گوشی های تلفن همراه نوکیا که سیستم عامل نوکیا دارند خیلی کوچک است. حالا اگر می خواهید این شرایط را به طور دلخواه عوض کنید برای شما یک نرم افزار معرفی خواهیم کرد.

Full screen caller دقیقا همان چیزی است که از نامش پیداست یعنی شما زمانی که به کسی زنگ می زنید و یا تماسی دریافت می کنید تصویر شخص تمام صفحه را می گیرد. البته شما با استفاده از این نرم افزار می توانید دیگر المان های صفحه شامل نور، نوشته ها و... را هم تنظیم کنید. 


:: موضوعات مرتبط: عمومی , دانلود نرم افزار موبايل , ,
:: برچسب‌ها: تصوير مخاطب , برنامه براي نوكيا , نوكيا , يا مهدي ,



بازدید : 917
نویسنده : میثم حیدری

 

Crayon Physics Deluxe یک بازی با گرافیکی ساده و دوست داشتنی است. شما در یک صفحه کاهی و با نقاشی های کودکانه به مبارزه با دشمنان خواهید پرداخت.
به گزارش يا مهدي، این بازی یک بازی فوق العاده است که نیاز به خلاقیت بالا دارد. اصل این بازی را با قلم نوری باید انجام داد بدین صورت که چند خط می کشید و بعد یک توپ را به مقصد می رسانید. هر چند که این بازی برای قلم نوری طراحی شده است ولی با موس هر می توان به راحتی انجام داد. شما باید در این بازی با نقاشی و قوانین فیزیک سر و کله بزنید.


در آغاز هر مرحله، شاهد ترسيم شدن چند خط در صفحه خواهيد بود. تصاوير اوليه قابل حرکت نيستند و نمي‌توانيد آن‌ها را پاک کنيد اما خطوط و اشکالي که خودتان رسم مي‌کنيد، کاملا تحت قوانين فيزيک عمل مي‌کنند و البته گاهي نيز برايتان دردسر درست مي‌کنند. به ياد داشته باشيد که اگر روي هر خط، راست کليک کنيد مي‌توانيد آن را پاک کنيد.

:: موضوعات مرتبط: عمومی , دانلود نرم افزار كامپيوتر , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , يا مهدي , دوران كودكي , خبر ,



بازدید : 631
نویسنده : میثم حیدری

 

با استفاده از این نرم افزار می توانید همه فایلهای آفیس مانند ورد، پاورپوینت و اکسل را در گجت آندروید خود بسازید و یا آنها را ویرایش کنید.
به گزارش يا مهدي ؛ Smart Office 2 آخرین نسخه آندروید نرم افزار آفیس است که به وسیله آن می توانید فایل های پاورپوینت، ورد، اکسل و پی دی اف را در تبلت یا تلفن همراه خود ساخته، ویرایش کرده و مشاهده کنید.
 
 

:: موضوعات مرتبط: عمومی , دانلود نرم افزار موبايل , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , آفیس , آندروید , دانلود برنامه آفيس , يا مهدي نيوز , ,



شبیه سازی جنگ بعدی ایران/ عکس در ادامه مطلب
نوشته شده در سه شنبه 23 آبان 1391
بازدید : 420
نویسنده : میثم حیدری

 در بازی جنگ نفت صورت گرفت؛


رهبر ایران طی یک سخنرانی اعلام می کند ایران "نمی‌تواند اجازه دهد عراق بار دیگر در چنگال استکبار بیفتد و چند ساعت بعد اولین واحدهای رزمی ایران از مرز عراق رد می‌شوند.
به گزارش يا مهدي ، بازی "جنگ نفت: حملات ایران" که از جمله بازی های استراتژیک است تلاش می کند تا جنگ احتمالی آینده ایران را شبیه سازی کند. 


 


:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , عکس/فیلم , ,
:: برچسب‌ها: ایران , بازی , جنگ , جنگ نوين , يا مهدي ,



بازدید : 507
نویسنده : میثم حیدری
سرپرست موسسه اطلاعات به خبرنگار مشرق توضیح داد که چرا اعلام کرده است خاتمی را حجت دین‌داری خود می‌داند.
خبر گزاري يا مهدي - سیدمحمود دعایی سرپرست موسسه اطلاعات همان کسی است که در سال های اخیر برگزارکننده مراسم جشن تولد خاتمی بوده و علاقه‌مندی خود به خاتمی را در این جشن تولدها با جملات جالبی ابراز کرده است.

سیدمحمود دعایی 71 ساله، در جشن تولد 67 سالگی خاتمی که در سال 89 و در دفتر روزنامه اطلاعات برگزار شد، 67 گل رز و یک کیک تولد بزرگ را برای خاتمی تدارک دید و به وی پیشنهاد کرده بود هر روز از طریق ستونی که برای او در روزنامه اطلاعات در نظر گرفته شده است با حامیان جبهه اصلاحات سخن بگوید.

پیشنهادی که البته خاتمی هم اینگونه به آن جواب گفته بود: "باید درباره پیشنهاد شما  فکر کنم!"

دعایی در همان مراسم، با این استدلال که جبهه اصلاحات دچار فقدان استراتژی و رهبری مشخص است از خاتمی خواسته بود ولو به صورت شفاهی مطالبی را درباره تعریف اصلاحات، بیان کند.

این جشن تولد در حالی برگزار می شد که مدت کمی از جریانات و اتفاقات سال 88 می گذشت و محمد خاتمی نیز در این جریانات چهره شناخته شده‌ای به شمار می‌آمد.

*جشن‌هایی که ادامه می‌یابند

مدیر مسئول روزنامه اطلاعات همچنین در مهرماه امسال نیز جمعی از علاقمندان به رئیس‌جمهور دولت اصلاحات را گرد هم آورد و باز هم برای خاتمی جشن تولد برگزار کرد.

دعایی در این برنامه نیز میکروفون را برای لحظاتی در دست گرفت و طی سخنانی، رئیس دولت اصلاحات یعنی محمد خاتمی را حجتی برای دینداری خود و دیگر همفکرانش دانست و گفت: "آقای خاتمی حجت دین داری خیلی از ماها هستند. در دورانی هستیم که آئین و دین و همه مقدساتمان دارد تحریف می شود و چیزی که پناه و مرجع ماست صداقت و پاکی و تحمل و بردباری و همه  خوبی‌ها و فضائل ایشان است و بر همه ما حجت هستند و بر همه ما فرض است که حرمت ایشان نگاه داشته شود."

به جرأت می‌توان گفت که این تک جمله دعایی در مدح خاتمی، مهمترین انعکاسی بود که از جشن تولد خاتمی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفتند.

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , ,
:: برچسب‌ها: مهرماه , مدیرمسئول , اطلاعات , دولت , اصلاحات , دعائی , سیدمحمود , يا مهدي , خبر يا مهدي ,



تعداد صفحات : 43