پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 493
نویسنده : میثم حیدری

وحشيگريهای صهيونيستها در حمله به مردم بی گناه و غيرنظامی غزه، بايد وجدان دنيای اسلام را تكان دهد و حركت عظيم ملتهای مسلمان روح تازه ای پيدا كند.
به گزارش يا مهدي، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، صبح امروز (چهارشنبه) در جمع صدها نفر از فعالان طرح شجره طيبه «صالحين»، بسيج را از معجزات انقلاب اسلامی دانستند و با اشاره به نياز مستمر كشور،‌ملت،‌انقلاب و تاريخ به بسيج،‌ بر ارتقای كيفی فعاليتهای اين نهاد تأكيد كردند.

ايشان همچنين جنايات و وحشی گريهای رژيم صهيونيستی در حمله به مردم نوار غزه را، نشان دهنده سبعيت حيرت آور سردمداران اين رژيم خواندند و با اشاره به وقاحت مضاعف و نفرت آور امريكا، انگليس و فرانسه در حمايت از كشتار مردم غزه تأكيد كردند: كشورهای اسلامی بخصوص دولتهای عربی، با اصلاح رفتار خود در اين مسئله، ضمن كمك به مردم مظلوم اما شجاع و سرافراز نوار غزه، برای شكستن محاصره اين منطقه تلاش كنند و امت اسلام نيز به تأسی از مقاومت پيروز مردم غزه بداند كه ايستادگی و استقامت، تنها راه نجات و غلبه بر دشمنان اسلام است.

حضرت آيت الله خامنه ای بخش مهمی از سخنانشان در اين ديدار را به حوادث هفته اخير نوار غزه اختصاص دادند و تأكيد كردند: وحشيگريهای صهيونيستها در حمله به مردم بی گناه و غيرنظامی غزه، بايد وجدان دنيای اسلام را تكان دهد و حركت عظيم ملتهای مسلمان روح تازه ای پيدا كند.

ايشان در تبيين ابعاد حركت رژيم صهيونيستی در حمله به غزه افزودند: سبعيت شگفت آور سردمداران رژيم اشغالگر در حمله به غزه نشان داد اين عناصرِ كاملاً وحشی، هيچ بويی از انسانيت نبرده اند.

رهبر انقلاب خاطرنشان كردند: جنايات صهيونيستها در غزه همچنين ماهيت دشمنان جهان اسلام و ماهيت مدعيان جمهوری اسلامی در مجامع بين المللی، را بخوبی آشكار كرد.

حضرت آيت الله خامنه ای با انتقاد شديد از حمايت واضح سردمداران نظام استكبار از جنايات صهيونيستها خاطرنشان كردند: امريكا، انگليس و فرانسه به رژيم سنگدل و بی رحم صهيونيستی حتی يك اخم نكردند و با حمايت و تشويق و تقويت اين جنايتكاران، نشان دادند كه دشمنان خشن و منفور امت اسلام چقدر از اخلاق و انسانيت به دورند.

 




بازدید : 533
نویسنده : میثم حیدری

نکته مهم در مورد هواپیماهای موجود در ارتش رژیم صهیونیستی این است که این پرنده ها در بخش سامانه های جنگ الکترونیک و دفاع در برابر موشکها متفاوت از تمامی نمونه های موجود در جهان هستند. کارشناسان معتقد هستند که صهیونیستها از این روش برای مخفی کردن اسرار نظامی خود استفاده می کنند.
به گزارش يا مهدي، نزدیک به 7 روز از شروع حملات رژیم اشغالگر قدس به مردم فلسطین می گذرد و در این مدت شکل جدیدی از نبرد در باریکه غزه، بسیار متفاوت از آن چه که در سال 2009 میلادی در همین مکان رخ داد، اتفاق افتاده است. پیش از این در گزارشی به سلاح های جدید مقاومتدر حوزه موشکها و راکتهای زمین به زمین مثل سامانه فجر 5 پرداخته شد که با استقبال خوب کاربران همراه بود.

سامانه های جدید مقاومت با حمله به اهدافی در فاصله 85 کیلومتری نوار غزه، از جمله تل آویو پایتخت رژیم صهیونیستی سایه ای از وحشت را بر سر صهیونیستها گستراندند اما بخش دیگری از توانایی های جدید مقاومت در این جنگ که به نوعی باعث تعجب بسیاری از کارشناسان در جهان شده است بحث موشکهای دوش پرتاب مقاومت است.

تا پیش از این یکی از اصلی ترین مشکلات مبارزین فلسطینی بحث دفاع هوایی و مقابله با حملات پرنده های صهیونیست بود. در طول یک هفته اخیر اخباری در مورد مورد اصابت قرار گرفتن حدود 10 جنگنده های اف 16، بالگردهای آپاچی و پهپاد متعلق به نیروی هوایی اسراییل بر روی خروج رسانه های جهان قرار گرفت. اما شاید برای بسیاری این سوال مطرح شده است که این پرنده ها چگونه ساقط شده اند؟

رهبران مقاومت صریحا اعلام کرده اند که کلیه سلاح هایی که در حال حاضر در نوار غزه توسط رزمندگان فلسطینی مورد استفاده قرار می گیرد ساخت ایران است و با استناد به این سخنان، می توان تحلیلی مطمئن تر درباره اقدامات جدید رزمندگان فلسطینی ارائه کرد. 

اگرچه بنا به دلایل بسیار زیاد، مبارزان فلسطینی تاکنون تصاویری زیادی از موشکهای ضد هوایی خود ارائه نداده اند و تنها به نمایش چند لحظه از پرتاب یک موشک دوش پرتاب به سمت آسمان اکتفاء کرده اند اما از شواهد به دست آمده، می توان گمانه زنی هایی را ارائه کرد.

اما کدام موشک های ایرانی می تواند به این قابلیت رسیده باشد که پرنده هایی مثل آپاچی و یا اف 16 را مورد اصابت قرار دهد؟ در این مطلب به دنبال پاسخ به این سوال هستیم.

:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , عکس/فیلم , ,
:: برچسب‌ها: موشک , پدافند , ایران , فلسطین , قاتل , اف شانزده , آپاچی , بالگرد , جنگنده , شلیک , يا مهدي ,



بازدید : 475
نویسنده : میثم حیدری

 

رئیس‌جمهور در نشستی صمیمانه با نمایندگان مجلس به اقدامات و برنامه‌های ویژه دولت برای حل مشکلات اشاره و عنوان کرد:به‌زودی برنامه‌های خوبی را که نتایج آن موجب خوشحالی ملت بزرگ ایران می‌شود، اعلام می‌کنیم.
به گزارش يا مهدي ؛ ديروز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی کش و قوس های فراوانی پیرامون برگزاری نشست مشترک برخی نمایندگان با رئیس جمهور پیش آمد، که معلول قطعی شدن طرح سؤال از رئیس جمهور در صحن علنی مجلس بود.

  نمایندگان بر این باور بودند که مطرح شدن این طرح به صورت علنی در مجلس باعث بروز برخی حواشی و صدمات نامطلوب در جامعه و همچنین باعث متلاطم شدن وضعیت اقتصادی کشور خواهد شد.

اما ماجراهای کش و قوس های مجلس از اين قرار بود كه جمعي از نمايندگان مخالف طرح سوال از رئيس ‌جمهور در صحن علنی برای تلطیف فضای دوقوه پیشنهادی برای نشست مشترک با رئیس جمهور و نمایندگان دولت به صورت غیر علنی داده بودند، که واکنش برخی از نمایندگان و همچنین هیئت رئیسه مجلس را به همراه داشت.
بلاخره یک‌شنبه شب جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و رئیس‌جمهوری اسلامی ایران طی نشستی سه ساعته به بحث ‌و تبادل نظر درباره مسائل اقتصادی و سیاسی پرداختند.

این نشست با حضور بیش از صد تن از نمایندگان مجلس، وزرای اقتصاد، نفت، صنعت و تجارت، رئیس کل بانک مرکزی و معاون پارلمانی رییس جمهور در سالن شهید بهشتی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، که حداد عادل و مرتضی آقا تهرانی از غائبین این جلسه بودند.

33 نفر از نمایندگان برای سخنرانی ثبت‌نام کردند که از این تعداد با انجام قرعه‌کشی، حجت‌الاسلام محمدرضا آشتیانی نماینده قم، آیت‌الله علی اکبر ناصری نماینده بابل، کریمی قدوسی نماینده مشهد و سید مهدی هاشمی نماینده تهران سخنرانی کردند.

حجت‌الاسلام آشتیانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در این نشست عنوان کرد: عنصر اخلاص رمز جاودانگی واقعه عاشورا بود و رمز ماندگاری کارهای ما نیز عنصر اخلاق است؛ در قرآن هم بیان شده دو چیز ما به اوج می‌برد که یکی اخلاص و دیگری عدم ذلت‌پذیری در جریان اطاعت از امام مسلمین است.

وی لزوم مقابله با دشمنان را حفظ وحدت میان قوا عنوان کرد و افزود: امروز همه ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی و رئیس جمهوری باید در مقابل دشمنان بایستیم


:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , ,
:: برچسب‌ها: احمدي نژاد , ملت , خوشحال , يا مهدي بيا , ,



«توالت» در رسانه های اصلاح طلب! + تصاویر
نوشته شده در سه شنبه 30 آبان 1391
بازدید : 557
نویسنده : میثم حیدری

 

این روزها رسانه های زنجیره ای جناح دگراندیش از فرط بی سوژگی به مناسبت روز جهانی توالت و سرویس های بهداشتی، پرونده ای ویژه را در این ارتباط تدارک دیده اند!!!
به گزارش گروه يا مهدي ؛  این روزها رسانه های زنجیره ای جناح دگراندیش از فرط بی سوژگی به مناسبت روز جهانی توالت و سرویس های بهداشتی، پرونده ای ویژه را در این ارتباط تدارک دیده اند!!!
به همین مناسبت روزنامه اصلاح طلب «مغرب» در پرونده ای ویژه به استقبال این روز تاریخی رفته است! 

:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , عکس/فیلم , ,
:: برچسب‌ها: رسانه , توالت , پرونده , يامهدي , مير حسين موسوي , هاشما , كروبي ,



بازدید : 461
نویسنده : میثم حیدری

 

نمونه‌ای دیگر از گاف‌های سریالی و دروغ پراکنی‌های رسانه‌های فتنه که منجر به سانسور آن می‌شود.
به گزارش يا مهدي، دروغ پردازی فتنه گران بر سر داستان‌های ساختگی شرایط بد جسمی برخی از محکومین امنیتی و مخل در نظم عمومی و اجتماعی کشور و القاء آن در فضای رسانه‌ای بیگانه سرانجام کار دست بازیگردانان آن داد‌.

رسانه‌های زرد شده جنبش به اصطلاح سبز که دو روز پیش فرمان تداوم سناریو سازی و شایعه پراکنی در خصوص وخامت وضعیت جسمی  سران فتنه را از اردشیر امیر ارجمند، سخنگوی شورای هماهنگی راه سبز امید نا امید دریافت کرده بودند با اتخاذ تاکتیکی عجولانه و  غیر حرفه‌ای باعث رسوایی این دروغ و عقب نشینی تابلوداری شدند.

:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , عکس/فیلم , ,
:: برچسب‌ها: سران فتنه , نسرین ستوده , امیرارجمند , جنبش , سبز ,



بازدید : 597
نویسنده : میثم حیدری

 هبر انقلاب در دیدار دست اندرکاران حج:

مخالفان سلاح را زمین بگذارند تا دولت سوریه حرفشان را بشنود

خبرگزاری يا مهدي: رهبر معظم انقلاب فرمودند: اگر مخالفان در سوریه دست از سلاح بردارند امکان مطالبه از دولت سوریه برای شنیدن نظرات مخالفان و اجازه دادن به آنها برای بیان مواضعشان وجود خواهد داشت.

خبرگزاری فارس: مخالفان سلاح را زمین بگذارند تا دولت سوریه حرفشان را بشنود

 

به گزارش خبرگزاری يا مهدي به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در دیدار مسئولان و دست اندرکاران حج امسال، حج را یک واجب استثنایی دانستند و با تأکید بر مسأله مهم وحدت در دنیای اسلام خاطرنشان کردند: در موسم حج، وحدت، عظمت و تکثر دنیای اسلام عینیت می یابد که باید از این ظرفیت به نحو شایسته ای استفاده کرد.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به اینکه فریضه حج ترکیبی از عناصر "عبادت"، "تضرع" و "حضور سیاسی و اجتماعی" است، خاطر نشان کردند: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، دغدغه حجاج ایرانی صرفا معطوف به انجام صحیح اعمال حج بود در حالیکه این اجتماع بزرگ و استثنایی دربر گیرنده شاخص های مهم دیگری نظیر تکثر و عظمت و وحدت است که می تواند حرکت جدیدی در راستای انسان سازی، جامعه سازی و اتحاد اسلامی را شکل بدهد و این نگاه متعالی باید به حجاج غیر ایرانی نیز منتقل شود.

"اهمیت وحدت شیعه و سنی" نکته دیگری بود که رهبر انقلاب مورد تأکید قرار دادند.

ایشان با بیان اینکه اختلاف میان شیعه و سنی مسئله ی جدیدی نیست و از گذشته نیز وجود داشته است، افزودند: اما در سالهای اخیر این اختلافات بطور غیر طبیعی افزایش یافته است که نشان میدهد تشدید اختلافات، به جامعه اسلامی تزریق و تحمیل می شود.

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , ,
:: برچسب‌ها: يا مهدي , بيا , نيوز , خبري , امام خامنه اي , رهبر , دوات سوره , سلاح ,



بازدید : 553
نویسنده : میثم حیدری

 ازخوانی بیانات تاریخی رهبری پیرامون عوام و خواص؛


بخشی كه بايد روی آن كار شود، تطبيق با وضع هر زمان است. نه فقط زمان ما، بلكه هر زمان. بايد معلوم شود كه در هر زمان، طبقه‌ی خواص، چگونه بايد عمل كنند تا به وظيفه‌شان عمل كرده باشند. اين‌كه گفتيم اسير دنيا نشوند يك كلمه است. چگونه اسير دنيا نشوند؟ مثالها و مصداقهايش چيست؟
به گزارش يا مهدي، مقام معظم رهبری در دیداری که با جمعی از فرماندهان لشكر 27 محمد رسول‌الله (ص) در سال 1375 داشتند، به تشریح ویژگی های خواص و عوام جامعه و نقش آنان در برهه‌های تاریخی اسلام پرداختند.

این بیانات تاریخی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره خواص و عوام ، دارای روشنگری‌های بسیاری است كه امروز نیز می‌تواند چراغ راه جامعه اسلامی بوده و انقلاب اسلامی را از گزند آفت‌ها مصون بدارد.

***  بخش کوتاهی از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را پیرامون موضوع خواص و عوام را به انتخابمشرق در ادامه ملاحظه می کنید.



جهاد فکری و روشنگری فکر مردم

يكی از جهادها هم جهاد فكری است. چون دشمن ممكن است ما را غافل كند، فكر ما را منحرف سازد و دچار خطا و اشتباهمان گرداند؛ هر كس كه در راه روشنگری فكر مردم، تلاشی بكند، از انحرافی جلوگيری نمايد و مانع سوءفهمی شود، از آن‌جا كه در مقابله با دشمن است، تلاشش جهاد ناميده می‌شود. آن هم جهادی كه شايد امروز، مهمّ محسوب می‌شود.


بايد به فكر بروید، كه چرا چنين شد؟ 

اتّفاقی كه افتاده است، در صدر اسلام است. من يك وقت عرض كردم: جا دارد ملت اسلام فكر كند كه چرا پنجاه سال بعد از وفات پيغمبر، كار كشور اسلامی به جايی رسيد كه مردم مسلمان - از وزيرشان، اميرشان، سردارشان، عالمشان، قاضی‌شان، قاری‌شان و اجامر و اوباششان - در كوفه و كربلا جمع شدند و جگر گوشه‌ی پيغمبر را با آن وضع فجيع به خاك و خون كشيدند؟! خوب؛ انسان بايد به فكر فرو رود، كه چرا چنين شد؟ 


جامعه به دو قسم تشکیل می شود؛ خواص و عوام

ببينيد عزيزان من! به جماعت بشری كه نگاه كنيد، در هر جامعه و شهر و كشوری، از يك ديدگاه، مردم به دو قسم تقسيم می‌شوند: يك قسمْ كسانی هستند كه بر مبنای فكر خود، از روی فهميدگی و آگاهی و تصميم‌گيری كار می‌كنند. راهی را می‌شناسند و در آن راه - كه به خوب و بدش كار نداريم - گام برمی‌دارند. يك قِسم اينهايند كه اسمشان را خواص می‌گذاريم. قسم ديگر، كسانی هستند كه نمی‌خواهند بدانند چه راهی درست و چه حركتی صحيح است. در واقع نمی‌خواهند بفهمند، بسنجند، به تحليل بپردازند و درك كنند. به تعبيری ديگر، تابع جَوّند. به چگونگی جوّ نگاه می‌كنند و دنبال آن جوّ به حركت در می‌آيند. اسم اين قسم از مردم را عوام می‌گذاريم. پس، جامعه را می‌شود به خواص و عوام تقسيم كرد.


:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , دینی و مذهبی , عمومی , ,
:: برچسب‌ها: عوام , خواص , رهبری , يا مهدي بيا , ,



بازدید : 533
نویسنده : میثم حیدری

 حجت الاسلام پناهیان مطرح کرد؛

به گزارش يا مهدي، حدود یک دهه است که دانشجویان و اساتید دانشگاه تهران، در دهۀ محرم هر سال پای سخنرانی‌های حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان می‌نشینند. این استاد حوزه و دانشگاه موضوع سخنرانی این دهه خود در دانشگاه تهران را با یک پرسش معرفی کرده است: «سبک زندگی کجای دین ماست؟»
پناهیان در اولین روز سخنرانی خود، با بیان اینکه سبک زندگی به آن بخشی از ظاهر و رفتار ظاهری انسان بازمی‌گردد که قابل مدیریت است و خصوصاً به زیبایی و خوشایندی نیز ربط پیدا می‌کند، و در پاسخ به این سوال که «آیا سبک زندگی و این ظاهر و شکل و صورت رفتاری از نگاه دین اهمیت دارد یا نه؟» گفت: «ضمن توجه به تفاوت سبک زندگی با اخلاق، باید بگوییم که اسلام فقط با اخلاقِ ما کار ندارد بلکه با سبک زندگیِ ما نیز کار دارد. مثلاً اینکه ما عصبی‌مزاج هستیم یا نه، جزء سبک زندگی نیست (بلکه به اخلاق مربوط می‌شود)، اما اینکه چگونه عصبانیت خود را ابراز کنیم جزء سبک زندگی است، مثلاً اینکه با ناسزا گفتن، فریاد زدن، شکستن ظروف و ... عصبانیت خود را بروز دهیم جزء سبک زندگی محسوب می‌شود. دین به سبک زندگی ما کار دارد»

پناهیان همچنین نمونه‌ای از اشارۀ قرآن به سبک زندگی را مطرح کرد که نشان می‌دهد سبک زندگی در دین چقدر اهمیت دارد. این آیه قرآن، اولین خطاب «یا ایها الذین آمنوا» - بر اساس زمان نزول- است. این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این آیۀ قرآن گفت: «اولین خطابِ «یا ایها الذین آمنوا» مربوط به یک سبک رفتاری است نه یک اخلاق و عقیده یا علاقه، آن هم رفتاری که غیرعبادی و غیر حقوقی است و خداوند متعال اولاً آن را به عنوان یک «سبک» مورد نقد قرار می‌دهد و ثانیاً به زیبایی و عدم زیباییِ آن توجه دارد.»

:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , دینی و مذهبی , عمومی , ,
:: برچسب‌ها: سبک زندگی , پناهیان , مشرق , يا مهدي بيا ,



بازدید : 629
نویسنده : میثم حیدری
ساعاتی قبل، بخش اطلاعاتی گردان های القدس، وابسته به جنبش جهاد اسلامی در یک عملیات پیچیده موفق شد به سامانه فوق محرمانه اطلاعات پرسنلی ارتش رژیم صهیونیستی نفوذ کند.
به گزارش يا مهدي، در نتیجه این عملیات، کلیه اطلاعات شخصی نظامیان ارشد رژیم صهیونیستی به دست آمد. نام، شماره تلفن، آدرس، آی میل های شخصی، رده و پست های سازمانی، از جمله اطلاعات به دست آمده در جریان این نفوذ بی نظیر است.
 
به نوشته شبکه ایران؛ تیم نفوذ کننده پس از دستیابی به این اطلاعات و در چارچوب جنگ روانی علیه دشمن صهیونیستی، برای 5000 نفر از افسران و نظامیان ارشد این رژیم، پیامکی ارسال کرد. محتوای این پیامک که به زبان عبری نوشته شد، این بود: "غزه را قبرستان سربازانتان می کنیم و تل آویو را توده ای از آتش".
 
 

:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , عکس/فیلم , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: اطلاعات , محرمانه , اسراییل , يا مهدي , ,



بازدید : 564
نویسنده : میثم حیدری

 

مدتی است پروژه‌ای موسوم به موسیقی ترور که مورد حمایت امریکایی‌هاست توسط این خواننده هتاک پیگیری می‌شود.

به گزارش يا مهدي ، «شاهین نجفی» همجنس‌باز مشهور و شومن میتینگ‌های منافقین که چندی پیش به هتک حرمت معصومین و ائمه اطهار پرداخته بود فیلمی در صفحه فیس بوکش قرار داده که با صدایی لرزان اعلام می‌کند پس از 6 ماه انزوا و زندگی مخفیانه قصد دارد در شهرهای برکلی و سن دیگو امریکا کنسرت برگزار کند.


:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , عکس/فیلم , ,
:: برچسب‌ها: شاهین نجفی , خواننده هتاک , امام هادی , ناتوی فرهنگی , شاهين نجسي , مرتد , يا مهدي ,



بازدید : 553
نویسنده : میثم حیدری
شليک موشک‌هاي ميان‌برد به سرزمين‌هاي اشغالي از سوي گروه‌هاي مقاومت اسلامي فلسطين به‌ويژه گروهان‌هاي القدس، شاخه نظامي جنبش جهاد اسلامي، موجي از ترس و وحشت در ميان صهيونيست‌هاي اشغالگر پديد‌ آورده است.
به گزارش يا مهدي، شليک موشک‌هاي کوتاه‌برد و ميان‌برد به سرزمين‌هاي اشغالي از سوي گروه‌هاي مقاومت اسلامي فلسطين به‌ويژه گروهان‌هاي القدس، شاخه نظامي جنبش جهاد اسلامي، موجي از ترس و وحشت در ميان صهيونيست‌هاي اشغالگر پديد‌ آورده است.

اين وحشت به حدي فراگير شده که اکثر قريب به اتفاق ساکنان شهرها و شهرک‌هاي صهيونيست‌نشين تا تل‌آويو، قدس و يافا، چند شب است در پناهگاه‌ها به سر مي‌برند و فرار و گريه و شيون، لحظه‌اي آنان را رها نمي‌کند.
 
 

:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , عکس/فیلم , ,
:: برچسب‌ها: گنبد آهنين , اسرائیل , غزه , حمله , حماس , راکت , تل آویو , وحشت , پناهگاه , يا مهدي ,



بازدید : 400
نویسنده : میثم حیدری

 زاکانی:


گروه سیاسی يا مهدي ــ 
علیرضا زاکانی، دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی با هفته نامه مثلث به طرح نظرات خود درباره دولت وحدت ملی پرداخته است.

در ادامه متن صحبت‌های زاکانی را می‌خوانید:
 
به عنوان اولین سوال می‌خواستم درباره شروطی که اصلاح‌طلبان برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری یازدهم مطرح می‌کنند صحبت بفرمایید که آیا واقعا شرایط برای فعالیت انتخاباتی اصلاح‌طلبان فراهم نیست؟
 
به عقیده من اصلاح‌طلبان یا بهتر بگویم کسانی که در این قالب فعالیت می‌کنند یک طیف هستند که بخشی از آنان زمینه‌ساز فتنه بودند و جرم‌شان دامن زدن به شرایط سخت و فتنه سال 88 بود. این بخش امروز می‌خواهند از موضع طلبکارانه بدون طی مسیر درست بازگشت و بدون آنکه از اشکالات، جرم و خطای بزرگ گذشته خود پشیمان شده و از مواضع دشمن پسندشان عدول کرده باشند و بدون عذرخواهی از ملت، همان مسیر گذشته را دوباره با طلبکاری دنبال کنند؛ بنابراین این گروه اگر امروز ادعایی دارند، ادعای آنها در پیشگاه ملت معلوم است، زیرا جفا و حرکت ضد مردمی و ضد اسلامی آنها در سال 88 کاملا مشخص است که با اعتقادات مردم، منافع ملی و آبروی نظام بازی کردند، اما یک بخش هم در این طیف و مجموعه هستند که در گذشته مسیر فتنه‌گران را طی نکردند که به اعتقاد من همین بخش در انتخابات حاضر خواهند بود و مثل انتخابات مجلس نهم فعالانه در این رقابت شرکت خواهند کرد.

:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , ,
:: برچسب‌ها: زاکانی , هاشمی , اصولگرا , فتنه , انحراف , وحدت , گروه سياسي يامهدي ,



بازدید : 523
نویسنده : میثم حیدری
برای درک اهمیت موشکی همچون فجر 5 برای رزمندگان فلسطینی باید به این موضوع توجه کرد که تا پیش از این راکت دست ساز قسام به عنوان سلاح اصلی مقاومت فلسطین محسوب می شد که دارای بردی در حدود 13 کیلومتر بود و سر جنگی آن تنها 10 کیلوگرم وزن داشت.
به گزارش يا مهدي ، چند روز از آغاز درگیری ها بین رزمندگان فلسطینی و ارتش رژیم اشغالگر قدس گذشته و در این چند روز رزمندگان مقاومت چندین ابتکار و حرکت تحسین برانگیز و جالب در بعد تسلیحات داشته که باعث ایجاد ترس و وحشتی غیر قابل وصف در بین صهیونیستها شده است. نباید از نطر دور داشت که رسیدن موشک های مبارزان فلسطینی به تل آویو و فراتر از آن، دستاورد کوچکی نیست که علی رغم همه محدودیت ها و تدابیر شدید صهیونیست ها به نتیجه رسیده است.

تسلیحات جدید مقاومت فلسطین که طی روزهای اخیر رونمایی و با موفقیت به هدف اصابت کرده موشک هایی مهم و استراتژیک است که ضمن گذشتن از گنبد پر ادعای اهنین، ذهنیت و اقتدار پوشالی امنیت تل آویو را هم در هم شکسته است. 

موشک گراد

موشک گراد نام دیگری برای راکت انداز بسیار مشهور روسی سری " کاتیوشا " است؛ سلاحی که تقریبا در 5 قاره جهان یافت می شود. قدمت این سلاح روسی به سال 1941 میلادی و شروع تهاجم آلمان به شوروی سابق باز می گردد. در آن زمان دو سلاح روسی به عنوان شوکی مرگبار باعث کاهش سرعت پیشروی آلمان در خاک روسیه شد. یکی از این سلاح ها تانک تی – 34 و سلاح دیگر سامانه راکت انداز "کاتیوشا" بود. سربازان آلمانی به این سلاح لقب "ارگهای استالین" را داده بودند.

:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , عکس/فیلم , ,
:: برچسب‌ها: راکت , حماس , قسام , فجر , ایران , اسراییل , غزه ,



بازدید : 464
نویسنده : میثم حیدری

 چه کسی باید عذرخواهی کند؟!


در هفته‌های اخیر صدای مشترکی از تمام گروه‌های اصلاح‌طلب بگوش می‌رسد مبنی بر اینکه اصولگرایان باید از مردم عذرخواهی کنند. این صدای مشترک اما با گزاره‌هایی مواجه است که طرح این گزاره‌ها، استدلال‌های اصلاح‌طلبان را با چالش‌هایی مواجه می‌کند.
گروه سياسي يا مهدي - گروه‌های اصلاح‌طلب طی هفته‌های اخیر و به دلیل بروز برخی نوسانات اقتصادی در کشور، انتقادات گسترده‌ای را علیه اصولگرایان آغاز کرده‌اند.

انتقاداتی که البته در نقاط ماکزیمم خود، با برخی اقدامات قابل انتقاد دولت همراه شده و سبب ساز حملات تندتری به سمت اصولگرایان شده است.

این در حالی است که در کنار این انتقادات، حقایقی نیز وجود دارد. حقایقی که البته به نظر می‌رسد در صحبت‌های انتقادی گروه‌های اصلاح‌طلب علیه تفکر اصولگرایانه و در میزان سنجی این انتقادات، چندان مورد توجه قرار نمی‌گیرند.

*نسبت اصلاح‌طلبان و حلقه انحراف به روایت مقدم‌فر

حمیدرضا مقدم‌فر، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران اخیراً در گفتگو با مشرق تصریح کرده بود:عده‌ای از اصلاح‌طلبان آمده‌اند و می‌گویند اصولگرایان و نیروهای حزب‌اللهی باید هزینه انحراف 4، 5 نفر عضو حلقه انحراف را بدهند. ولی اصلاح‌طلبانی که صاحب انحرافاتی مثل فمینیسم، سکولاریسم، لائیسم، جاسوسی، خیانت مالی و غیره هستند و همه جور جنسی در پرونده‌شان پیدا می‌شود، در عین اینکه حاضر به توبه نیستند می‌خواهند اصولگرایی را به دلیل انحراف چند آدم محاکمه کنند.

 

:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , ,
:: برچسب‌ها: اصولگرایان , اصلاحات , فتنه , انحراف , انتخابات , خاتمي , يا مهدي نيوز ,



بازدید : 401
نویسنده : میثم حیدری

 

گزارش يا مهدي از تظاهرات ضد صهیونیستی مردم تهران؛
اسرائیل منتظر باشد به سراغش می‌آییم/شکست رژیم صهیونیستی قطعی است

خبرگزاری يا مهدي: مردم تهران بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه تهران همگام با مردم ایران در اعتراض به جنایات صهیونیست‌ها در غزه، تظاهرات کردند.

خبرگزاری فارس: اسرائیل منتظر باشد به سراغش می‌آییم/شکست رژیم صهیونیستی قطعی است

 

به گزارش خبرگزاري يامهدي، نمازگزاران تهرانی پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، حرکت خود را از میعادگاه نماز جمعه تهران آغاز و به سمت میدان فلسطین حرکت و در نهایت در میدان فلسطین تجمع کردند.

راهپیمایان تهرانی در این تظاهرات با شعار «دفاع از فلسطین باعث عزت ماست، نابودی اسرائیل خواسته ملت ماست»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «آمریکا مرگت باد، اسرائیل ننگت باد»، «یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا»، «ای مهدی فاطمه، ریشه صهیون بکن» و  «وای اگر خامنه‌ای اذن جهادم دهد» و «اسرائیل! سپاه اسلام آماده است» تنفر و انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

در این تظاهرات مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام به بیان مناقب امام حسین(ع) پرداختند.

در این مراسم برخی شخصیت‌های سیاسی از جمله علی‌اصغر زارعی نماینده مردم تهران، منوچهر متکی، حسن غفوری‌فرد و مصطفی آجرلو حضور داشتند.


:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , ,
:: برچسب‌ها: حمله , ايران , راهپيمايي , مرگ بر اسرائيل , يا مهدي ,



تعداد صفحات : 43