پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تصوير
نوشته شده در چهار شنبه 3 آبان 1391
بازدید : 529
نویسنده : میثم حیدری



سرما در مناطق زلزله‌زده ورزقان / تصاویر
نوشته شده در چهار شنبه 3 آبان 1391
بازدید : 395
نویسنده : میثم حیدری
با آغاز فصل پائیز سرمای زود رس تمامی مناطق زلزله زده ورزقان و اهر را فرا گرفته و مشکلات فراوانی برای مردم این مناطق بوجود آورده است که در صورت ادامه این روند و بی توجهی مسئولان و مدیران زیربط تحمل سرما در شرایط آب و هوایی این منطقه غیر ممکن خواهد بود.
 

:: موضوعات مرتبط: عمومی , عکس/فیلم , ,
:: برچسب‌ها: سرما , زلزله زده , ورزقان ,



اللهم صل علي محمد و آل محمد وعجل فرجهم
نوشته شده در دو شنبه 1 آبان 1391
بازدید : 449
نویسنده : میثم حیدری



بازدید : 454
نویسنده : میثم حیدری

 

 
ابرکوه - خبرگزاری مهر: در هفته تربیت بدنی و ورزش و به نیابت از شهدای جامعه ورزش، از سرپرست شهید تربیت بدنی ابرکوه به عنوان یکی از الگوهای ماندگار ورزشکاران یاد می‌کنیم زیرا هفته تربیت بدنی و ورزش فرصت مغتنمی برای گرامیداشت یاد شهدای ورزشکار است.

به گزارش خبرنگار مهر، ورزشکاران نیز مانند دیگر اقشار جامعه در سال های دفاع مقدس با حضور در جبهه ها به خلق حماسه های ماندگار پرداختند.

حضور این قشر از جامعه حضوری عادی نبود زیرا الگو پذیری مردم از حرکات بسیاری از قشرها که ورزشکاران نیز از جمله مهمترین این گروه ها هستند، بیشتر است.

حرکات ورزشکاران در صحنه های دفاع مقدس نیز تأثیر پذیری بسیاری داشت همانطور که در حوادث بعد از این دوران نیز ورزشکاران حضوری فعال داشته اند و حضور یکپارچه آنان در دفاع از دستاوردهای نظام اسلامی ستودنی است.

شهید پوراکبری در کنار همرزمانش

بی شک زندگی و شهادت ورزشکاران شهید می تواند درسی آموزنده برای دیگر ورزشکاران در استقامت ورزیدن بر اهداف مقدس نظام اسلامی باشد.

از سرپرست شهید تربیت بدنی ابرکوه (اداره ورزش و جوانان حال حاضر) به نیابت از دیگر شهدای ورزشکار کشور و استان یزد یاد می کنیم.

شهید محمد جعفر پور اکبری در سال 1358 به دانشسرای راهنمایی شیراز راه یافت، در بهمن ماه 1360 برای یاری رزمندگان اسلام به جبهه های جنگ شتافت و بعد از بازگشت از جبهه به عضویت انجمن اسلامی‌شبانه روزی مرکز تربیت معلم پسران شیراز درآمد.

در بهمن ماه 1360 با اصرار مسئولان تربیت بدنی استان فارس و درخواست مربیان و ورزشکاران ابرکوه حاضر به قبول سرپرستی تربیت بدنی این شهر شد و این در حالی بود که مسئولان تربیت معلم شیراز به خاطر از دست دادن یک جوان مکتبی، متقی و کارآمد با آمدن او به ابرکوه راضی نبودند و خواست خدا بود که وی چند ماه آخر زندگی خود را وقف خدمت به همشهریان خود کند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , دینی و مذهبی , عمومی , عکس/فیلم , ,
:: برچسب‌ها: ابركوه , شهرستان ابركوه , شهيد باهنر , شهيد پور اكبري ,



بازدید : 410
نویسنده : میثم حیدری

وظیفه شناسی پلیس جوان منجر به حادثه دلخراش برای وی و از دست دادن هر دو پایش شد.
به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، جلال علیزاده پلیس وظیفه شناس در طول مسیر حرکت قطار، از تهران به اهواز متوجه حضور سارقی در قطار می‌شود بنابراین برای حفظ امنیت مسافران، واگن به واگن سارق را دنبال کرده و هنگامی که مجرم عرصه را بر خود تنگ می‌بیند، فرار را بر قرار ترجیح داده و خود را از قطار به بیرون پرت می‌کند. جلال نیز به دنبال سارق به بیرون می‌پرد که متاسفانه تعادل خود را از دست داده و قطار از روی پاهایش رد می شود...
 
جلال زاده‌ی یکی از روستا‌های تابع تربت حیدریه است و نزدیک به دو ماه از ازدواجش می گذرد. او هفته‌ی قبل از این حادثه اثاثیه‌ی منزلش را از زادگاهش به اهواز منتقل کرده بود.
 
جلال علیزاده پلیس فداکار و وظیفه‌شناس در تشریح جزئیات این حادثه گفت: در محدوده ایستگاه "ازنا" از سوی یکی از مهمانداران قطار تهران - اهواز، از سرقت کیف یکی از مسافران زن قطار مطلع شدم.
 
وی ادامه داد: با جستجو در واگن‌های قطار متوجه شدم، درب یکی از کوپه‌ها از داخل قفل است که با هدایت مهماندار قطار، متوجه شدم سارق درون کوپه مخفی شده‌ است، هنگامی که وارد کوپه شدم، سارق قصد داشت خود را از پنجره قطار به بیرون پرتاب کند که بلافاصله من نیز به همراه وی از پنجره به بیرون پریدم که پس از افتادن بر روی ریل، متوجه شدم که چرخ‌های قطار از روی پاهای من عبور می‌کند؛ از این رو با استفاده از علف‌های اطراف ریل توانستم خود را از زیر قطار بیرون بکشم. این اتفاق در نزدیکی سکوی قطار رخ داد، بنابراین با فریادهای خود از ماموران سکو کمک خواستم.

:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , عکس/فیلم , ,
:: برچسب‌ها: پلیس , حادثه , داماد ,



امام خامنه اي
نوشته شده در چهار شنبه 26 مهر 1391
بازدید : 720
نویسنده : میثم حیدری

 شهيد باكري:

پس از جنگ مردم به سه دسته تقسيم ميشوند اول پشيمانها دوم بي تفاوت ها وسوم كساني كه پايبند ارزش ها و انقلاب و رهبري و ولايت ميماند و از غصه دق ميكنند...

 

امام خامنه اي در خراسان شمالي:

من جمله ي آخر شهيد باكري را قبول ندارم آنهايي كه پايبند ارزش ها و انقلاب و ولايت ميمانند شاهدبه ثمر نشستن و تناور

شدن آن نهال خواهند بود

 

اطلاع رساني كنيد

 

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , دینی و مذهبی , عمومی , عکس/فیلم , دانلود نرم افزار كامپيوتر , دانلود نرم افزار موبايل , متفرقه , طنز , ,
:: برچسب‌ها: شهيد باكري , امام خامنه اي , رهبر , انقلاب , باز گشت از انقلاب ,



كدوم نقاش توانايي خلق رنگ ها را دارد؟
نوشته شده در یک شنبه 23 مهر 1391
بازدید : 385
نویسنده : میثم حیدری

در ادامه مطلب. 


:: موضوعات مرتبط: عمومی , عکس/فیلم , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: طوطي رنگي , نقاشي رنگي , طوطي زيبا , عكس ,



طـراحی شخصیـت ها آنهم روی انگشتـان دسـت
نوشته شده در یک شنبه 23 مهر 1391
بازدید : 486
نویسنده : میثم حیدری

 

 بقيه در ادامه مطلب.

 


:: موضوعات مرتبط: عمومی , عکس/فیلم , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: عكس , طراحي شخصيت ها , نقاشي جالب , نقاشي , نقاشي روي انگشت ,



شهادت حضرت امام جواد تسليت باد
نوشته شده در یک شنبه 23 مهر 1391
بازدید : 356
نویسنده : میثم حیدری

 

 


:: موضوعات مرتبط: دینی و مذهبی , عمومی , عکس/فیلم , ,



بازدید : 360
نویسنده : میثم حیدری

 

حضور رهبر انقلاب در گلزار شهدای شهرستان اسفراین (1391/07/22)  

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) ضمن حضور در گلزار شهدای اسفراین با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای این منطقه ادای احترام کردند.


:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , عکس/فیلم , ,



بازدید : 376
نویسنده : میثم حیدری

 

فرازهایی از بیانات رهبر معظم انقلاب در اجتماع پرشور مردم بجنورد
افزایش قیمت‌ها واشتغال جزو دغدغه‌های اساسی مردم/ایرانیان باموفقیت ازمشکلات اقتصادی عبور می کنند

خبرگزاری فارس: رهبر معظم انقلاب در اجتماع پرشور مردم خراسان شمالی در ورزشگاه تختی با بیان اینکه تحریم‌ها از قبل هم بود، تصریح کردند: دشمنان بدانند جمهوری اسلامی بر مشکلات فائق خواهد آمد و آنها را باز هم در حسرت شکست ملت ایران خواهد گذاشت.

خبرگزاری فارس: افزایش قیمت‌ها واشتغال جزو دغدغه‌های اساسی مردم/ایرانیان باموفقیت ازمشکلات اقتصادی عبور می کنند
 گزارش تصويري مرتبط

-------------------------------

 

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، فرازهایی از بیانات حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در اجتماع پرشور مردم خراسان شمالی در ورزشگاه تختی به این شرح است:

* اگرچه امروز توفیق نداریم در حرم امام رضا(ع) باشیم اما از این منطقه که متعلق به آن حضرت است به ایشان سلام می‌کنیم.

* خراسان شمالی با جاذبه‌های گردشگری متاسفانه ناشناخته مانده در حالی که با توجه به عبور سالیانه میلیون‌ها مسافر مشتاق حرم رضوی و استعدادهای سرشار دیگر، دارای موقعیت حساسی است.

* در همه عرصه‌هایی که حضور مردم در آنها آشکار است، مردم این منطقه را با سرزندگی، نشاط و آماده‌ به کار بودن شناختیم.

* از حضور پرشور امروز مردم، هم تشکر می‌کنم و هم عذرخواهی/ حضور مردم منطقه را همیشه دیده‌ایم.


:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , عکس/فیلم , ,
:: برچسب‌ها: امام خامنه اي در مشهد , آقاي خامنه اي ,



بازدید : 396
نویسنده : میثم حیدری

 

 
بجنورد - خبرگزاری مهر: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب صبح امروز چهارشنبه در سفر به استان خراسان شمالی با استقبال گسترده مردم وارد شهر بجنورد شد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , عکس/فیلم , ,
:: برچسب‌ها: عكس , امام خامنه اي در خراسان شمالي , سفر آقاي خامنه اي ,



شهیدی که از گوشت خروسش نخورد + تصاویر
نوشته شده در سه شنبه 18 مهر 1391
بازدید : 419
نویسنده : میثم حیدری

 گفتگو با مادر شهید اکبر ترابیان/1


یکی از دوستانش با هزار ترس و لرز گفت: اکبر راستش ماشين زد به خروست، ما هم ديديم دارد جان مي‌دهد سرش را برديم.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، خانم فرانگیس صمدتاری مادر شهید اکبر ترابیان از فرماندهان گمنام تخریب استاین بار خدا روزی مان کرد تا گفتگویی انجام دهیم در مورد شخصیت شهید ترابیانقرار مصاحبه را با خواهر این شهید بزرگوار گذاشتم و خانواده ایشان با گشاده رویی درخواستم را پذیرفتندخانم صمدتاری بسیار خوش برخورد و خوش صحبت بودند به طوری که با توجه به اینکه من اولین بار بود در محضر ایشان بودم اصلا احساس غریبی نمی کردم.

وقتی از این مادر عزیز خواستم که صحبت را از یک جایی آغاز کند می گوید:

شهید اکبر ترابیان، فرمانده تخریب دانشگاه امام حسین(ع) در نوجوانی


:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , دینی و مذهبی , عمومی , عکس/فیلم , ,



شارژ موبایل با قابلمه + تصاویر
نوشته شده در یک شنبه 16 مهر 1391
بازدید : 405
نویسنده : میثم حیدری

 شارژ موبایل با قابلمه + تصاویر

خبرگزاری فارس: وقتی تکنولوژی و طراحی دست به دست هم دهند می‌توان در آشپزخانه و از قابلمه‌ای که روی شعله قرار دارد هم تلفن همراه را شارژ کرد.

خبرگزاری فارس: شارژ موبایل با قابلمه + تصاویر

 

به گزارش سرویس خواندنی‌های خبرگزاری فارس، وسیله‌ای که در زیر می‌بینید طرح مفهومی اولیه از یک ژنراتور حرارتی است،‌ این ژنراتور می‌تواند با متصل شدن به یک منبع حرارتی، از قابلمه روی شعله گرفته تا بخاری، انرژی گرمایی را به الکتریسیته تبدیل کند.

این وسیله جالب و دوست‌دار محیط زیست که انرژی گرمایی هدر رفته را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کند دارای پورت یو اس بی است که از آن می‌توان برای شارژ کردن موبایل و سایر وسایل الکتریکی استفاده کرد. 


:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , عکس/فیلم , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: شارژر موبايل , موبايل , شارژز قابلمه , قابلمه ,



باید از موشکهای جدید ایران ترسید + عکس
نوشته شده در شنبه 15 مهر 1391
بازدید : 509
نویسنده : میثم حیدری

 شورای تحقیقات ملی آمریکا:


پنتاگون بدنبال سرنگون کردن موشک‌های پرتاب شده از سوی ایران است اما تهران سکوهای پرتاب موشک را در عمق خاک خود قرار داده و هواپیماهای در حال پرواز در تیررس موشک‌های ضد هوایی تهران قرار خواهند گرفت.

به گزارش مشرق ، شورای تحقیقات ملی آمریکا در سپتامبر سال 2012، گزارشی را پیرامون دفاع موشکی ایالات متحده منتشر کرد. عنوان این گزارش: تحلیل دفاع در برابر موشک‌های بالستیک: ارزیابی مفاهیم و سیستم‌های پدافند مرحله پرتاب موشک‌های بالستیک در مقایسه با دیگر گزینه‌ها است.

پنتاگون سال‌های متمادی است که تلاش می‌کند تا وسیله‌ای برای سرنگون کردن موشک‌های بالستیک که احتمال می‌رود از ایران شلیک شوند، پیدا کند. این تلاش به معنی ایجاد و توسعه تعداد زیادی از موشک‌های رهگیر گران قیمت برای سرنگون ساختن موشک‌های [بالستیک] در مرحله میانی است. این طرح حتی به طور جاه‌طلبانه‌تری، انهدام موشک‌های بالستیک در مرحله شتاب‌گیری ( یعنی درست پس از شلیک و در زمانی که هنوز موتور موشک درحال اشتعال است ) را دنبال می‌کند. اما گزارش جدید نشان می‌دهد اقدامات برای ایجاد موشک‌های رهگیر [به منظور انهدام موشک‌های بالستیک در مرحله شتاب‌گیری] محکوم به شکست است.

بنا به اعلام شورای غیر حزبی تحقیقات محلی، ایالات متحده نباید بیشتر از این منابع و پول خود را در سیستم پدافند موشکی مبتنی بر رهگیری موشک‌های بالستیک در مرحله شتاب‌گیری هزینه کند. این شورا استدلال می‌کند که بهتر است این منابع صرف اقدامات عملی‌تری برای انهدام موشک‌ها در مرحله ورود آنها به جو شود. همچنین گزارش این شورا که بودجه آن از سوی آژانس دفاع موشکی ارتش ایالات متحده تامین شده، طرح تجهیز سواحل شرقی ایالات متحده به پایگاه‌های موشک‌های رهگیر ( که پیش از این اتاق خطر از آن انتقاد کرده بود ) را تایید می‌کند.

شورای تحقیقات ملی نتیجه‌گیری می‌کند که طرح پدافند موشکی در مرحله پرتاب عملی نیست. این نخستین باری است که این شورا وارد بحث مناقشه‌برانگیز دفاع موشکی می‌شود. بازه زمانی برای انهدام موشک در مرحله اولیه پرتاب بسیار کوتاه است. طبق برآورد این شورا چنانچه ایران موشک بالستیک قاره‌پیما با سوخت مایع به سوی خاک ایالات متحده پرتاب کند  که البته در حال حاضر چنین چیزی در اختیار نداشته و قادر به انجام آن نیست- زمان پرتاب و شتاب‌گیری آن، قبل از ورود موشک به مرحله میانی پرواز، حدود چهار دقیقه است. این زمان برای موشک‌های با سوخت جامد، یک دقیقه کمتر است.

عكس در ادامه مطلب...


:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , عکس/فیلم , ,
:: برچسب‌ها: ایران , موشک , آمریکا , موشك هاي ايران ,



تعداد صفحات : 13