پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 489
نویسنده : میثم حیدری

 

شاکیان به دادگاه مراجعه کنند
رمال شیطان صفت زنان را قربانی قصد شوم خود می‌کرد+عکس

خبرگزاری يا مهدي: رمال شیطان‌صفتی که زنان و دختران را قربانی قصد شوم خود می‌کرد، دستگیر شد.

خبرگزاری فارس: رمال شیطان صفت زنان را قربانی قصد شوم خود می‌کرد+عکس

 

به گزارش يا مهدي ، اوایل مهر امسال زن جوانی با مراجعه به شعبه اول دادگاه کیفری استان البرز پرده از راز یک جنایت برداشت.

این زن جوان در شکایتش مدعی شد برای حل یکی از مشکلاتش به یک مرد میانسال دعانویس مراجعه کرده است و از سوی این فرد فریب خورده است. 

بررسی‌ها برای شناسایی مرد رمال آغاز شد تا اینکه مشخص شد چند زن و دختر جوان دیگر هم از این فرد شاکی هستند و از سوی وی مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند.

سرانجام با تلاش مأموران پلیس، مرد رمال به نام «پ» در محل اختفایش شناسایی و توسط مأموران دستگیر شد.


:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , عکس/فیلم , ,
:: برچسب‌ها: رمال شیطان صفت , خبرگزاري يا مهدي , فريب زنان , دختران , عكس ,



«رأس الحسین» در دمشق/تصاوير در ادامه مطلب
نوشته شده در سه شنبه 23 آبان 1391
بازدید : 417
نویسنده : میثم حیدری

 

فارس گزارش‌ می‌دهد
«رأس الحسین» در دمشق + تصاویر

خبرگزاری يا مهدي: هرچند روایات تاریخی از محل دفن سر مبارک امام‌حسین(ع) مختلف است و گروهی محل دفن را کربلا، گروهی دیگر دمشق و عده‌ای نیز قاهره می‌دانند اما «رأس‌الحسین» در مسجد جامع اموی محل زیارت عاشقان این امام عظیم‌الشأن است.

خبرگزاری فارس: «رأس الحسین» در دمشق + تصاویر

 

به گزارش خبرنگار يا مهدي، به نظر می‌رسد دلیل اختلاف نظر مورخان درباره محل دفن سر مبارک امام‌حسین(ع) این است که اموی‌ها دستور دادند سر شهدای کربلا در نقاط مختلف در معرض دید مردم قرار گیرد و به این ترتیب مؤمنان دوستدار آل البیت(ع) در هر محلی که سر مبارک به آنجا منتقل شد، بارگاه مقدسی بنا کردند تا سمبل از جان گذشتگی و مبارزه و مظلومیت اهل بیت‌(ع) باشد.

امروز ضریحی از راس‌الحسین در مسجد جامع اموی دمشق وجود دارد که دوستداران امام‌حسین(ع) از نقاط مختلف جهان را به خود جلب می‌کند.


:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , دینی و مذهبی , عمومی , عکس/فیلم , ,
:: برچسب‌ها: رأس الحسین , رأس الحسین چيست , عكس رأس الحسین , يامهدي , خبر گزاري يا مهدي ,



بازدید : 549
نویسنده : میثم حیدری

 

 

 
فردی که صورت شطرنجی شده و روي چهارپايه ايستاده با لباس چهارخونه آبی معروف به جمشید بسم‌الله است که به گفته معاون اول رییس‌جمهور نرخ ارز را او تعیین می‌کند.
 
 
 
دنیای اقتصاد: به گزارش خبر گزاري يامهدي فردی که صورت شطرنجی شده و روي چهارپايه ايستاده با لباس چهارخونه آبی معروف به جمشید بسم‌الله است که به گفته معاون اول رییس‌جمهور نرخ ارز را او تعیین می‌کند.

:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , عکس/فیلم , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: جمشید بسم الله , اخلال گر ارزی , عکس , بازار ارز ,



بازدید : 417
نویسنده : میثم حیدری

 

 
هولی لیندلی دختر 9 ساله ای است که باید برای زنده ماندن هر روز سه لیتر شیر بنوشد.

به گزارش خبرگزاری يا مهدي، این کودک به بیماری کمبود گلیکوژن مبتلا است و بدنش نمی تواند غذای مصرفی را به انرژی تبدیل کند.

هنوز برای این بیماری درمانی ارائه نشده است از این رو به منظور پیشگیری از روی دادن کما، این کودک باید پیش از خواب، شیر سرد همراه با پنج قاشق آرد ذرت بنوشد.

آرد ذرت حاوی نشاسته است که در طول شب به آهستگی انرژی آزاد می کند.


:: موضوعات مرتبط: عمومی , عکس/فیلم , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: شير , دختر , زنده ماندن ,



بازدید : 532
نویسنده : میثم حیدری
دیدار دوستانه تیمهای فوتبال ایران و تاجیکستان بعداز ظهر امروز سه شنبه با برتری شش بر یک تیم ملی کشورمان در ورزشگاه آزادی تهران به پایان رسید.

 

:: موضوعات مرتبط: عمومی , عکس/فیلم , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: ایران , تاجیکستان , جام جهانی , کریمی , کی روش , تیم ملی , مشرق ,



بازدید : 477
نویسنده : میثم حیدری

 به بهانه دوئل پاستور و بهارستان؛


به دنبال رها شدن تنگه احد نظام در منازعات طرح سوال از رئیس جمهور، پوشش خبری گسترده و پیگیری همراه با جزئیات این مسئله در رسانه های خارجی بویژه رسانه های فارسی زبان، حکایت از خوشحالی آنها دارد.
به گزارش مشرق، عصر خلافت خلیفه دوم بود، دو زن در مورد پسر بچه ای ، نزاع داشتند و هر کدام ادعا می کردند که آن پسر، از آنهاست؛ ولی هیچ کدام برای ادعای خود دلیلی نداشتند و کسی در مورد این پسر، جز این دو نفر ادعایی نداشت.

خلیفه دوم در مورد حل این مشکل ، نتوانست کاری انجام دهد و به حضرت علی علیه السلام متوسل شد. حضرت آن دو زن را به حضور طلبید و آنها را نصیحت و سپس تهدید کرد که حقیقت را بگویند؛ ولی آنها همچنان بر ادعای خود، پافشاری می کردند.

حضرت علی علیه السلام که دیدند آنها دست بردار نیستند، وارد عمل شدند و فرمودند: "اره ای بیاورید" آن دو زن گفتند: می خواهی با اره چه کار کنی؟ علی علیه السلام فرمود: "می خواهم این پسر بچه را با اره، دو نصف کنم و هر نصف آن را به یکی از شما بدهم".

یکی از زنان، سکوت کرد، ولی صدای ناله دیگری بلند شد و گفت: خدا را، خدا را ! اگر می خواهید چنین کنید، من از حق خودم گذشتم؛ علی علیه السلام فرمود: "الله اکبر! این پسر فرزند توست و فرزند آن زن خاموش نیست، اگر پسر او بود، از روی مهر مادری فریادش بلند می شد" آن گاه، زن دیگر اعتراف کرد که آن کودک، فرزند او نیست. صدای صلوات و تکبیر حاضران در مجلس بلند شد.

چندی است که به دنبال وصول طرح سؤال از رئیس جمهور و مسائل پیش آمده میان دولت و مجلس، دستور کار اصلی کشور به این مسئله تبدیل شده است حال آنکه یکی از مسائل نظام در سال جاری و با توجه به نامگذاری امسال، موضوع تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است و در کنار این مسئله، توجه به آرامش و حفظ وحدت میان مسئولین نظام و پرهیز از تفرقه و جنجال از موضوعاتی هستند که از مسائل اصلی نظام محسوب می شوند.


:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , عکس/فیلم , ,
:: برچسب‌ها: مجلس , دولت , طرح , سوال , رئیس جمهور , رسانه , بیگانه , مصلحت نظام ,



بازدید : 516
نویسنده : میثم حیدری

 پیدا و پنهان چهل‌و‌پنجمین رئیس‌جمهور آمریکا؛


«باراک اوباما»، رئیس جمهور فعلی آمریکا با پیروزی مقابل «میت رامنی»، رقیب جمهوریخواه وی، اقامت خود را در کاخ سفید به مدت 4 سال دیگر تمدید کرد.
به گزارش گروه بین الملل مشرق، ماراتن چند ماهه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سرانجام با ابقای اولین رئیس‌جمهور سیاه‌پوست آمریکا در کاخ سفید به پایان رسید تا چهار سال دیگر جهان شاهد همان سیاست‌هایی باشد که چهار سال است با آنها آشناست.

اوباما در نهایت توانست با کسب 303 رای الکترال کالج، یک دور دیگر مستاجر کاخ سفید باقی بماند.

در این گزارش به بررسی برخی از زوایایی پنهان زندگی شخصی چهل و پنجمین رئیس‌جمهور آمریکا پرداخته شده است.

باراک اوبامای کوچک که در زمان اقامت در اندونزی با نام مستعار بری سوئترو (Barry Soetoro) شناخته می‌شد، در 4 آگوست 1961 در هونولولوی هاوایی متولد شده است. 

مادر وی استنلی آن دونهام (Stanley Ann Dunham) اهل آمریکا و پدر وی باراک اوبامای بزرگ (Barack Obama Sr.) اهل کنیا، شش ماه قبل از تولد باراک اوباما با یکدیگر ازدواج کردند. این دو زمانی که باراک اوباما دو سال بیشتر نداشت از یکدیگر جدا شدند. 

 

زمانی که اوباما شش سال داشت، مادرش با یک اندونزیایی به نام لولو سوئترو (Lolo Soetoro) ازدواج نمود و خانواده چهار سال بعدی را در اندونزی گذراند. اوباما در ده سالگی به هاوایی بازگشت تا زندگی خود را در کنار پدربزگ و مادربزگ خود یعنی استنلی و مادلین دونهام بگذراند. وی در این سن برای آخرین بار پدر خود را ملاقات نمود. 

 

وی تحصیلات خود را در دانشکده باختری (Occidental College)، دانشگاه کلمبیا و دانشکده حقوق هاروارد به اتمام رسند. برخی گروه‌‌ها و افراد معتقدند که اوباما یک آمریکایی نیست بلکه در کنیا متولد شده است. در 27 آوریل 2011، اوباما به طور رسمی گواهی تولد خود را منتشر نمود که البته بسیاری از کارشناسان این سند را جعلی تشخیص داده و تاکنون هیچ مرجع قضایی اصالت آن را تأیید نکرده است.


:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , عکس/فیلم , ,
:: برچسب‌ها: گزارش , اوباما , رئیس جمهور , مشرق ,



بازدید : 447
نویسنده : میثم حیدری
يكي ديگر از خصوصيات ايشان در كتاب‌خواني، كتاب‌خواني فعال است. يعني موقع مطالعه، مطالبي را در حاشيه‌ كتاب يادداشت مي‌كنند.
مشرق----  ابتدا اين را بگويم كه ما هيچ‌وقت ننشستيم با آقاي خامنه‌اي مستقلاً راجع به كتابخانه و حوزه مطالعات ايشان صحبت كنيم؛ چون اين بحث به يك معنا به زندگي شخصي ايشان مربوط مي‌شود. وقتي خدمت ايشان مي‌رسيم، معمولاً آن‌قدر مسائل مهم و اساسي كشور و مسائل مربوط به فرهنگ و سياست و رسيدگي‌ به آن‌ها هست كه ديگر معني ندارد وقت ايشان را بگيريم و بنشينيم منحصراً راجع به كتابخانه‌شان صحبت كنيم. بنابراين آنچه مي‌گويم استنباط‌هايي است كه در خلال ساليان طولاني ـ يعني سي سال انس و آشنايي با ايشان ـ در ذهن من جمع شده است.

اولين نكته اين است كه قلمرو علايق‌ مطالعاتي ايشان خيلي رسمي و منطبق بر حوزه‌ مطالعات متعارف روحانيان نيست. بيشتر روحانيان به اقتضاي فضاي حوزه و درس و بحثي كه دارند، منطقه خاصي در مطالعه مورد علاقه‌شان است. هر صنف و گروه ديگر هم همين‌طور هستند؛ مهندس‌ها، پزشك‌ها و... بالاخره هر كسي يك قلمرو مشخص و مخصوصي را براي مطالعه خودش انتخاب مي‌كند. البته ممكن هم هست در هر يك از اين اقشار، گروهي اهل مطالعه نباشند اما اگر بخواهند مطالعه كنند، قلمرو خاصي براي آن دارند.
آقاي خامنه‌اي غير از فقه و اصول و معارف اسلامي كه در سنت تحصيلي ايشان، رسمي و درسي بوده و جزء مطالعات تحقيقي و پژوهشي ايشان به حساب مي‌آيد، از ابتداي زندگي ميدان وسيعي را براي مطالعه پيش چشم داشته‌اند؛ همين قلمروهاي مطالعاتي هم پيكره اصلي كتابخانه شخصي ايشان را شكل مي‌دهند.

:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , عکس/فیلم , ,
:: برچسب‌ها: حداد , رهبری , کتابخانه , كتاب خانه رهبري ,



بازدید : 427
نویسنده : میثم حیدری

 گزارشی از نحوه حفاظت جزایر سه‌گانه؛


با توجه به پرواز موشک های ایران در ارتفاع بسیار پایین رادار کشتی ها در بهترین حالت از حدود 30 کیلومتری امکان رؤیت این موشک ها را خواهد داشت و در اینصورت با توجه به سرعت موشک نور، دشمن تنها حدود 98 تا 110 ثانیه زمان برای واکنش خواهد داشت.
به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق، نوار ساحلی کشورمان در جنوب که حدود 4900 کیلومتر طول دارد در صورت بروز یک تهدید نظامی بهترین فضا برای تجاور مستقیم دشمن فرامنطقه ای بدون نیاز به خاک کشورهای همسایه است. از اینرور حفاظت کامل از این مرز گسترده از جنبه های مختلف آن بسیار ضروری و به قول معروف از نان شب واجب تر است. 

برای افزایش آمادگی نیروهای عملیاتی در این عرصه هر ساله رزمایش هایی با حضور واحدهای مختلف نیروی دریایی برگزار شده و در آن آخرین راهکنش ها(تاکتیک ها) و تجهیزات جدید آزمایش شده و نتایج مورد بررسی قرار می گیرد.

یکی از جدیدترین این اقدامات، افتتاح جدیدترین منطقه دریایی سپاه پاسداران به نام «امام محمد باقر(ع)» در غرب تنگه هرمز و در سواحل خلیج فارس در بندرلنگه بود. پنجمین منطقه دریایی سپاه آنطور که از سوی فرمانده نیروی دریایی اعلام شد، قرار است از نقطه انتهایی جزیره قشم به اضافه منطقه جزایر نازعات تا غرب جزیره کیش را تحت کنترل خود قرار دهد و در حقیقت این مناطق، محدوده عملیاتی جدیدترین منطقه دریایی سپاه خواهد بود.

جزایر نازعات به مجموعه چهار جزیره تنب بزرگ، تنب کوچک، ابوموسی و جزیره سیری گفته می‌ شود.

اما در کنار این منطقه مهم نظامی که اقدامی تاکتیکی و استراتژیک برای حفاظت از یک منطقه مهم و حیاتی در خلیج فارس است، اقدامات دیگری نیز صورت گرفته که کمتر مورد توجه رسانه بوده است. نظر به اهمیت این اقدامات و تکمیل فعالیتهای مربوط به حفاظت از تنگه هرمز به کمک این استراتژی ها، تحلیلی گذرا از اقدامات مهم نیروی دریایی ارتش برای حفاظت از منافع نظام اسلامی در این محدوده ارائه خواهد شد تا اهمیت افتتاح منطقه پنجم دریایی سپاه، با بررسی این اقدامات، عزم ایران در مراقبت از این منطقه را بهتر نشان دهد.

در سال های اخیر نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران حضور پررنگ و کاملاً موثری در آبهای آزاد داشته است که مأموریت عبور از کانال سوئز توسط ناوگروه های اعزامی و حضور زیردریایی یونس در این میان شاخص هستند. 

در این مأموریت ها از ناو 62 ساله شهید نقدی که توسط کارخانجات نیروی دریایی تماماً بازسازی و بهسازی شده و به جای چند توپ سابق به موشک های دوربرد نور مجهز شده تا ناوشکن(ناو محافظ) 3 ساله جماران که توسط متخصصان داخلی طراحی، ساخته و تجهیز شده شرکت نموده و وجوه مختلف توانمندی های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که روز به روز به سمت راهبردی تر شدن حرکت می کند را به جهان نشان دادند.

:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , عکس/فیلم , ,
:: برچسب‌ها: نازعات , منطقه , دریایی , سپاه , ارتش , خلیج فارس , تنگه هرمز , تحلیل , دفاعی , موشک , ایران ,



بازدید : 506
نویسنده : میثم حیدری

 پیش‌بینی امریکن‌اينترپرایز از نتیجه انتخابات آمریکا؛


مؤسسه "امریکن‌اينترپرایز" در گزارشی مستند، به تحلیل تازه‌ترين آمارها و نظرسنجی‌ها درباره انتخابات ریاست جمهوری آمريکا و گرایش ساکنان ایالت‌های مختلف به اوباما ورامنی پرداخته است.
گروه بین‌الملل مشرق  مؤسسه امریکن اينترپرایز که از اندیشکده‌های مؤثر در سیاست‌گذاری‌های آمريکا و وابسته به نومحافظه‌کاران است با اشاره به نزدیک‌تر شدن فاصله "باراک اوباما" و "ميت رامنی"، نامزدهاي احزاب دموکرات و جمهوري‌خواه در انتخابات رياست جمهوري در نظرسنجی‌ها و نيز ابراز اطمینان رامنی در جمع طرفدارانش از پیروزی در انتخابات، می‌نویسد: ابراز اطمینان از برنده‌شدن در انتخابات، از شگردهای ضروری و دیرینه میان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری است. رامنی با توجه به افزایش محبوبیتش در نظرسنجی‌های ایالتی و سراسری و قرار گرفتن در وضعیت شانه به شانه با اوباما در سخنرانی انتخاباتی خود کمپین خود را برای نخستین بار "جنبشی در سراسر کشور" توصیف کرد و پیروزمندانه گفت که" کمپین او (اوباما) در حال افول و کمپین ما در حال پیشرفت است."
 

این گزارش در ادامه، پیش‌بینی رویترز از آرایش آراء در روز پس از انتخابات را ذکر می‌کند که در آن اوباما با اختلاف از رقیب خود پیش افتاده است.


:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , عکس/فیلم , ,
:: برچسب‌ها: آمریکا , انتخابات , مشرق , نظرسنجی ,



بازدید : 532
نویسنده : میثم حیدری
آیت الله مهدوی کنی گفت: اولین روزی که من معمم شدم، 14 یا 15 سال سن داشتم. روز عید غدیر بود و به دست آیت الله برهان، رحمت الله علیه معمم شدم. ایشان خیلی اصرار داشتند که ما در روز غدیر معمم شویم و بنده آن روز لباس نداشتم و ایشان که قدشان چندان بلند نبود، گفتند من لباس خودم را به شما عاریه می دهم- البته نمی بخشم!- یک قبا و عبا به من دادند و گفتند عمامه را برو خودت بخر.
به گزارش مشرق، مراسم عمامه گذاری دانشجویان دانشگاه امام صادق، بعد از نماز ظهر و عصر امروز، با حضور اساتید و دانشجویان در مسجد این دانشگاه انجام شد.

آیت الله مهدوی کنی، رئیس مجلس خبرگان و رئیس دانشگاه امام صادق(ع) در این مراسم به سخنرانی و بیان خاطراتی جالب از زندگی خود پرداخت. متن کامل سخنان ایشان را در زیر می خوانید:

اولین روزی که من معمم شدم، 14 یا 15 سال سن داشتم. روز عید غدیر بود و به دست آیت الله برهان، رحمت الله علیه معمم شدم. ایشان خیلی اصرار داشتند که ما در روز غدیر معمم شویم و بنده آن روز لباس نداشتم و ایشان که قدشان چندان بلند نبود، گفتند من لباس خودم را به شما عاریه می دهم- البته نمی بخشم!- یک قبا و عبا به من دادند و گفتند عمامه را برو خودت بخر.

من نزد پدرم رحمت الله علیه رفتم، ایشان معمم نبود ولی به روحانیت علاقه داشت و منزل ما همیشه مرکز تجمع و رفت و آمد علما در کن بود. پدرم، خیلی علاقه داشت که من روحانی شوم و من را به همین منظور به قم برد. 


:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , دینی و مذهبی , عمومی , عکس/فیلم , ,
:: برچسب‌ها: مشرق , مهدوی , کنی , عمامه گذاری , دانشگاه ,



بازدید : 489
نویسنده : میثم حیدری
وقوع چند انفجار در محل هتل بين المللي اينترکنتيننتال در مکه مکرمه که در نزديک دفتر شيخ "عبدالعزيز آل الشيخ" مفتي اعظم وهابيون سعودي قرار دارد، موجب آتش سوزي وسيعي در اين شهر شد که احتمال سرايت آن به خط لوله گاز اصلي مکه وجود دارد.
به گزارش مشرق ، تا به اين لحظه اطلاعات دقيقي از تعداد كشته شدگان و زخمي ها در دست نيست اما اين رسانه ها اعلام كردند كه اين انفجار در يك هتل بين المللي به نام "انتركونتين تال" رخ داده است.
 
به محض وقوع اين انفجار مهيب، 15 گروه از آتش نشانان عربستاني به محل اعزام شدند تا بتوانند آتش به وجود آمده از اين انفجار را مهار كنند.
 
اين هتل در نزديكي زندان مركزي مكه مكرمه قرار دارد. زنداني كه در آن تعداد زيادي از زندانيان سياسي عربستان، حبس شده اند.
 
گفتنی است ساختمان "رابطه علماي جهان اسلام" كه رياست آن بر عهده مفتي اعظم عربستان، "عبدالعزيز آل الشيخ" است نيز در نزديكي اين هتل و محل انفجار قرار دارد.
 
همچنين يكي از بزرگ ترين لوله هاي انتقال گاز عربستان، در چند صد متري محل اين انفجار قرار دارد و اين به آن معني است كه احتمال گسترده تر شدن دامنه آتش سوزي و كشيده شدن آتش به اين لوله گازي نيز وجود دارد.
 
چند روز پيش نيز بر اثر وقوع انفجاري در شرق "رياض" پايتخت عربستان يك ساختمان صنعتي فرو ريخت. بر اثر آن انفجار نزديك به 200 نفر كشته و زخمي شدند.

:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , عکس/فیلم , ,
:: برچسب‌ها: انفجار , مکه , مکرمه , هتل , تصاوير , عکس , مشرق ,



گزارش تصویری/ ذبح دام در خراسان شمالی
نوشته شده در شنبه 6 آبان 1391
بازدید : 575
نویسنده : میثم حیدری

بجنورد- خبرگزاری مهر: ترکمن های خراسان شمالی با انجام قربانی در منطقه راز و جرگلان خراسان شمالی به استقبال این عید رفتند.

 


:: موضوعات مرتبط: عمومی , عکس/فیلم , ,
:: برچسب‌ها: عكس , ذبح , ذبح گوساله , گوسفند , ذبح گوسفند , عيد قربان , ذبح در قربان ,



بازدید : 419
نویسنده : میثم حیدری

هر - خبرگزاری مهر: با آغاز فصل سرما و کم توجهی مسئولان و محقق نشدن وعده های عمرانی به مناطق زلزله زده ورزقان و اهر کمک های مردمی همچنان ادامه دارد.


:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , عکس/فیلم , ,
:: برچسب‌ها: اهر , ورزقان , كمك به زلزله زدگان , زلزله , روستاي اهر , آذربايجان غربي ,



گزارش تصویری / جنگ خروس ها
نوشته شده در جمعه 5 آبان 1391
بازدید : 460
نویسنده : میثم حیدری

 
جنگ خروس ها معمولا در حومه شهرها با بیش از پنجاه نفر تماشاگر انجام می شود. قیمت خروسهای جنگی این میادین از پانصد هزار تومان بالاتر بوده و به نسبت قدرت جنگیدن ، اندازه، زیبایی و تعداد زیاد برد آنها مقابل سایر خروس ها، تا سه و نیم میلیون تومان و حتی بیشتر از آن خرید و فروش می شوند.
در ادامه مطلب ببينيد

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: عمومی , عکس/فیلم , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: خروس , دعوا خروس , جنگ خروس ها , عكس , عكس خروس جنگي , خروس جنگي ,



تعداد صفحات : 13