جولان "دختران خواننده" در خیابان‌های تهران+عکس
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
جولان "دختران خواننده" در خیابان‌های تهران+عکس
نوشته شده در یک شنبه 10 ارديبهشت 1391
بازدید : 749
نویسنده : میثم حیدری

  اما در همین گیر و دار و وقتی چند قدمی در این مسیر بالاتر آمدم در کمال ناباوری با صحنه عجیبی مواجه شدم؛ دختری تقریبا 14ـ 15 ساله با پوشش شلوار جین و با یک بلیز کوتاه زنانه در حال نغمه‌سرایی و هنرنمایی با استفاده از یک آمپیلی‌فایر قابل حمل بود و البته این دختر خانم هنرمند آورازه‌خوان را(!) یک دختر دیگر که کمی کم ‌سن ‌و سال‌تر به نظر می‌رسید، مشایعت می‌کرد که این دختر مشایعت‌کننده زحمت نواختن "تنبک" به طرز هنرمندانه‌ای را می‌کشید!

 

 

جالب اینکه مضمون شعری هم که این این دختر خواننده برای اجرا در ملأ‌عام آن هم در شلوغی حوالی چهارراه ولی‌ عصر انتخاب کرده بود بسیار هم عاشقانه بود و چه زیبا از چشم و ابروی یار می‌گفت و درد عشقی که کشیده است!

 

اما در این میان، واکنش مردمی که در حال تردد از این محدوده بودند و با صحنه اجرای این موسیقی زنده(!) توسط این دختران آوازه‌خوان مواجه می‌شدند نیز جالب بود، اکثریت این جمعیت برای دقایقی بی‌خیال مقصد موردنظر خود شده و محو در اجرای این هنرمندان!

 

براستی مسئول و متولی بروز چنین رفتار‌هایی در سطح شهر آن هم در ملأ‌عام و با توصیف آنچه ذکر آن رفت، کیست؟ چه نهادی و مرجعی مسئولیت برخورد با چنین مواردی را بر عهده دارد؟ چرا باید فضای شهر به سمت‌وسویی برود که عده‌ای تا این حد و اندازه به خود اجازه بروز و ظهور رفتار‌های ساختارشکن و هنجارشکن دهند؟

 

 

پیش از این رفتارهای چند کودک و نوجوان که در مراکز عمومی، اتوبوس و مترو اقدام به خوانندگی می‌کردند را شاهد بودیم که البته ظاهرشان بیشتر به متکدیان شبیه بوده است اما حالا باید نظاره‌گر خوانندگی دخترکانی بزک‌کرده و محرک در خیابان‌های تهران باشیم آن هم در کمال آسودگی خاطر این مخدرات هنرمند!

 

 


تماس با ما

:: موضوعات مرتبط: اخبار (سياسي) , عمومی , ,
:: برچسب‌ها: خاننده زن , زن خاننده , خانده زن در تهران ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: